آتشى: حجازى كه از اسطوره هاى به نام در ورزش فوتبال بود/منصوریان استقلال را به جایگاه اصلی اش بازگرداند

بنیانگذار باشگاه استقلال گفت: مرحوم حجازى يكى از اسطوره هاى به نام در ورزش فوتبال بود كه هم درس اجتماعى به مردم و هم بار فنى در فوتبال داشت و نمونه اش وجود نداشت.

آتشى: حجازى كه از اسطوره هاى به نام در ورزش فوتبال بود/منصوریان استقلال را به جایگاه اصلی اش بازگرداندعنايت اله آتشى کارشناس بسکتبال و بنیانگذار باشگاه استقلال که در مراسم مرحوم ناصر حجازی حضور داشت در گفت گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: من ساليان سال با ناصر دوست بودم و علاوه بر اينكه او در باشگاه به عنوان يک اسطوره معرفى شد در بسكتبال نيز حضور داست و از طرفى ما از دانشگاه نيز با هم بودم و در همين حين صميميت ما نيز بيشتر گرديد.

وى ادامه داد: مرحوم حجازى يكى از اسطوره هاى به نام در ورزش فوتبال بود كه هم درس اجتماعى به مردم و هم بار فنى در فوتبال داشت و نمونه اش وجود نداشت.

وى افزود: در كنار مرحوم حجازى، مرحوم پورحيدرى نيز يكى از بهترين هاى استقلال فعلى بود و من با مشورت اين دو عزيز نام باشگاه را استقلال گذاشتيم.

آتشى بیان کرد: اين باشگاه با اين همه هوادار به لطف و مرحمت مرحوم حجازى، پورحيدرى و ديگر عوامل فنى كه اين روز ها در باشگاه فعاليت دارند خواهد بود.

پيشكسوت استقلال درباره اينكه چرا مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسيون فوتبال در اين مراسم حضور ندارند گفت: من هيچ تماسى با آنها ندارم و من هم با علاقه، عشق و وظيفه اى كه بر من واجب بود به اينجا آمدم.

وى درباره اينكه آيا استقلال مى تواند صعود كند يا خير گفت: انشاءالله كه صعود كند. تيم استقلال در حال حاضر در شان و منزلت اين باشگاه است. اميدوارم تمامى افرادى كه داراى مسئوليت هستند از استقلال حمايت كنند و بهتر است افرادى به راس كار بيايند كه بیشتر دلسوز تیم باشند. تيم منصوريان بايد حمايت شود چرا كه كارى كرده كه اگر هر مربى خارجى انجام بود الان همه او را روى سرشان مى گذاشتند اما منصوريان كارى كرد كه استقلال تا ساليان سال همين روند قهرمانى را طى و بتواند ارز انجام كند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار