سیاووشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وزارت آموزش و پرورش از ابزارهای نوین برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس استفاده کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش با استفاده از تکنولوژی و ابزارهای نوین فرهنگ دفاع مقدس و جهاد و شهادت را منتقل کند.

یبسسر"طیبه سیاووشی شاه عنایتی" عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با کمرنگ نمودن فرهنگ ایثار و شهادت و حذف درس‌های مروج فرهنگ دفاع مقدس در مدارس اظهار داشت: 8 سال دفاع مقدس نه تنها بخشی از تاریخ این کشور است بلکه هویت ماست.
 
وی با اشاره به نقش آفرینی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: آرامش و امنیت امروز ما مرهون رشادت‌های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس است. 
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: باید فرهنگ دفاع مقدس را به شیوه های نوین به نسل بعدی منتقل کنیم.
 
وی با بیان ابعاد دفاع مقدس و لزوم ترویج همه ابعاد این واقعه عظیم یادآور شد: باید حوادثی که در دوران دفاع مقدس رخ داده است را بازخوانی کنیم. 
 
سیاووشی تاکید کرد: البته بازخوانی وقایع دوران دفاع مقدس باید به شیوه نوینی انجام شود تا برای نسل جوان هم جاذبه داشته باشد و ما هرچه در این زمینه (ترویج فرهنگ دفاع مقدس) کار انجام دهیم مسلما کافی نیست.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به این سوال که وزارت آموزش و پرورش چگونه می تواند در این زمینه نقش آفرینی کند گفت: وزارت آموزش و پرورش با استفاده از تکنولوژی و ابزارهای نوین فرهنگ دفاع مقدس و جهاد و شهادت را منتقل کند.
 
وی تاکید کرد: باید یاد بگیریم که از ابزار و تکنولوژی در این زمینه استفاده کنیم و دفاع مقدس تجلی قهرمانانه نقش آفرینی رزمندگان و شهدا در دوران نبرد حق علیه باطل است. 
 
سیاووشی در پایان خاطر نشان کرد: باید همه تلاشمان را انجام دهیم تا فرهنگ دفاع مقدس ترویج شود و به فراموشی سپرده نشود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.