درخواست نمایندگان دموکرات از دویچه بانک برای ارائه اطلاعات حساب‌های بانکی ترامپ

قانون‌گذاران دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کردند درخواست برای ارائه اطلاعات حساب‌های بانکی ترامپ از جانب دویچه بانک را ارائه کرده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از دویچه بانک درخواست کرده‌اند اطلاعات درباره ارتباط احتمالی حساب‌های دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا – با روسیه را منتشر کند. این اقدام دیگری در تحقیقات درباره ارتباط احتمالی مسکو و ترامپ به شمار می‌آید.

روز چهارشنبه، اعضای دموکرات در کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کردند با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل دویچه بانک، از وی انتشار جزئیات بررسی‌های داخلی درباره این‌که آیا ترامپ در دریافت وام‌های املاک خود از تضمین روسیه استفاده کرده است یا خیر را درخواست کرده اند.

با این‌که قانون‌گذاران آمریکایی این اطلاعات را درخواست کرده اند، خواسته آن‌ها برای دویچه بانک الزام‌آور نخواهد بود. این کمیته تنها در صورتی می‌تواند به صورت قانونی درخواست ارائه مدارک مورد نظر را صادر کند که نمایندگان جمهوری‌خواه مجلس نیز با آن‌ها همکاری کنند. تاکنون هیچ نماینده جمهوری‌خواهی درخواست برای انتشار این اسناد را امضا نکرده است.

سخنگوی دویچه بانک نیز از اظهار نظر در این‌باره خودداری کرد.

درخواست نمایندگان دموکرات از دویچه بانک در حالی ارائه شده است که کاخ سفید به دلیل ادعای همکاری ترامپ و روسیه و نیز ادعای دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، در بحران سیاسی فرو رفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار