کرمانشاه؛

کمبود امکانات و اعتبارات مشکل جدی ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به حجم بالای فعالیت‌های و وظایف ورزش و جوانان گفت:شرایط خاص این ۲ حوزه بر پیچیدگی این وظایف افزوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ارسلان حسینی به مشکلات ورزش در بخش تجهیزات و نگهداری اماکن ورزشی اشاره کرد و گفت:انتظار داریم در کمیته برنامه ریزی شهرستان حمایت بیشتری از ورزش صورت بگیرد. 


حسینی خاطر نشان کرد: کمبود تجهیزات و امکانات و فرسودگی اماکن موجود ورزشی می‌طلبد سهم ورزش در کمیته برنامه ریزی شهرستان پاوه بیشتر باشد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: سرانه ورزش این شهرستان در بخش اماکن ورزشی خوب، اما در بخش توسعه ورزش قهرمانی و همگانی مطلوب نیست. 

ایده پور فرماندار پاوه نیز در این دیدار گفت: ورزش پاوه هم در شهر و هم در روستا‌ها علاقه‌مند زیادی دارد. ایده پور افزود:انتظار داریم ورزش و جوانان پاوه ارتباط و تعامل بیشتری با فرمانداری و سایر دستگاه‌ها داشته باشد تا بستر حمایت از این حوزه فراهم شود. 

وی از حمایت فرمانداری از ورزش سخن گفت و افزود:به اماکن ورزشی دستگاههایی، چون آموزش و پرورش و شهرداری کمک‌های خوبی شده است، ضمن اینکه به صورت موردی نیز کمک هایی به ورزش شده است. 

ایده پور خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم ورزش از نیازهای ضروری همه اقشار مختلف مردم است. وی ادامه داد:وضعیت علاقه مردم به ورزش در روستاهای پاوه مطلوب است، اما کمبود امکانات و اعتبارات مشکل جدی انتهاست. 

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.