معرفی برنامه های افطاری ماه رمضان 96

در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ویژه برنامه افطار شبکه‌های مختلف سیما معرفی شدند.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گروه‌های مختلف برنامه‌ساز سیما به مناسبت نزديك شدن به ماه مبارك رمضان ويژه برنامه‌های خود را به شرح زير اعلام كرده‌اند:
 
*** هر شب و بعد از بخش خبری ساعت 19 تا هنگام اذان مغرب، برنامه افطاری «شهر یکتایی» به مدت تقریبی 70 دقیقه به طور زنده از شبکه یک پخش می شود.
 
در این برنامه سعی می شود برخی از مباحث مهم حوزه های معارفی و اعتقادی برای بینندگان عرضه می شود.
 
*** «ماه عسل» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی است که  در 30 قسمت 70 دقیقه ای ویژه افطار به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه خواهد شد. این ویژه برنامه گفتگو محور با تمرکز بر مقولاتی چون ایثار، از خود گذشتگی و بخشش، داستان های جذاب زندگی افرادی که از لحاظ اجتماعی، فرهنگی و علمی در شرایط خاص قرار دارند را به مخاطبین ارائه می نماید. این برنامه از جمعه 5 خرداد، هر شب ساعت 19روی آنتن شبکه قرار می گیرد.
 
*** ویژه برنامه افطار شبکه پنج سیما با عنوان «شهر عزیز» از سفره هاى افطار حرم رضوى با اجراى سیدکاظم احمدزاده و تهیه کنندگی محمد حسین رضوی هر شب ساعتی قبل از لحظات ملکوتی افطار از شهر مشهد مقدس به طور زنده دل های مخاطبان شبکه پنج را زائر حرم رضوی می کند و گوشه هایی از سفره پر شکوه افطار در حرم رضوی را برای مناسک سازی سفره های ساده افطاری به تصویر می کشد.
 
*** ویژه‌برنامه افطار شبکه قرآن و معارف سیما تحت عنوان «ضیافت الهی» خواهد بود و تهیه‌کنندگی آن را سید افضل میرلوحی بر عهده دارد.
 
ویژه‌برنامه «ضیافت الهی» به صورت زنده از حرم حضرت معصومه(ع) روی آنتن می‌رود و محوریت این برنامه نیز معرفی علمای برجسته است. همچنین مقرر شده از کلیه علمایی که در این چند سال برنامه ارائه شده، آلبومی تحت عنوان «ضیافت» تهیه شود و در نمایشگاه بین‌المللی قرآن از آن رونمایی به عمل آید.  
 
*** «ماه ماه» ویژه برنامه افطار شبکه نهال است که مهمان بچه های روزه دار می شود.
 
*** «به توان خدا» ویژه برنامه افطاری شبکه امید است که هر روز پخش می شود.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.