ساری،

انتخابات 96 جلوه های از تدبیر و آگاهی

انتخابات 96 جلوه های از تدبیر و آگاهی و احساس مسئولیت مردم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یحیی یوسف پور فرماندار محمودآباد در پیامی از حضور حماسی و گسترده مردم در انتخابات 96 قدردانی کرد و گفت: حضور مردم جلوه های از تدبیر و آگاهی و احساس مسئولیت نسبت به نظام بود.

در پیام تبریک فرماندار شهرستان محمودآباد آمده است: حضور پر شکوه و هوشمندانه مردم شریف ایران اسلامی و به ویژه استان مازندران و شهرستان محمودآباد در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، مصداق واقعی حماسه سیاسی بود و برگ زرین دیگری بر پشتوانه مستحکم نظام اسلامی شد.

وی افزود: اعتماد دوباره مردم به دولت تدبیر و امید رسالت دولت مردان را صد چندان نموده است و تجربه نشان داد که با پرهیز از شعار گرایی می شود در عمق جان مردم نفوذ کرد و خدمات بی منت ارائه داد.

اعتماد مجدد و تکرار مجدد اسم دکتر روحانی در تعرفه های رای و استمرار دولت تدبیر و امید نوید بخش افق های طلایی در عرصه های مختلف بوده و خواهد بود. بدون شک آسیب شناسی عملکرد گذشته و بهره گیری خرد نخبگان، اعتماد جوانان و توجه به مولفه های دیگر چراغ راه خواهد بود.

اینجانب وظیفه خود می دانم به مصداق کلام شریفه "من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق" از آحاد و اقشار مختلف مردم شریف، شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان که با حضور گسترده خود مشارکت بالایی را ثبت نمودند و جلوه ای دیگر از مردم سالاری دینی و وفاداری به آرمانهای امام راحل و تحقق منویات مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند تقدیر و تشکر نمایم.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.