پیروانی: من مقصر شکست مقابل زامبیا هستم/ شانس خوبی برای صعود به مرحله بعد داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: بازیکنانم در نیمه دوم از لحاظ بدنی تحلیل رفتند اما در هر صورت مقصر این باخت من هستم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیرحسین پیروانی در نشست خبری پس از دیدار تیم های ملی فوتبال جوانان ایران و زامبیا بیان کرد: در ابتدا به تیم زامبیا تبریک می گویم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما پس از گل دوم شرایط بدنی بازیکنانم تحلیل رفت. همین مشکل سبب شد بین 7 تا 13 دقیقه، 4 گل دریافت کنیم.

وی درباره بازی بعدی ایران مقابل پرتغال گفت: باید با بازیکنانم صحبت کنم و آن ها را از لحاظ ذهنی برای دیدار با پرتغال آماده کنیم. به هرحال هنوز شانس خوبی برای صعود به مرحله بعد داریم.

پیروانی درمورد اینکه چرا بازیکنان ایران پس از گل دوم ناگهان چهار گل دریافت کردند، اظهار داشت: پس از گل دوم از لحاظ بدنی کم آوردیم و زامبیا با استفاده از این موضوع جریان بازی را در دست گرفت و توانست به چهار گل برسد.

وی درباره اینکه با توجه به کمبود بازی های تدارکاتی تیم ملی ایران پیش از حضور در رقابت های جهانی، به نظر می رسد بازیکنان این تیم از تجربه کافی برخوردار نیستند، گفت: باید بازیکنانم را ستایش کنم چرا که با تمام وجود بازی کردند. با توجه به اینکه ایران پس از چندین دوره غیبت در رقابت های جهانی، به این مسابقات آمده طبیعی است که بازیکنان جوان من از تجربه لازم برای حضور در یان رقابت ها برخوردار نباشند. 
 
پیروانی ادامه داد: بازیکنان ایران در رقابت های کسب سهمیه جهانی از لحاظ بدنی، شرایط ایده آلی داشتند و همیشه در 30 دقیقه پایانی حریفان را از لحاظ تاکتیکی فلج می کردند. لیگ ایران به تازگی پایان یافته و  نفرات تیم ما از این لیگ فرسایشی خسته بیرون آمدند. آن ها زمان کافی هم برای آماده سازی نداشتند اما در همین زمان کم با تا حدی به آمادگی رسیدند. البته بازیکنان ایران باید تجربه کسب کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در پابان خاطرنشان کرد: ایران در هر 2 بازی شاداب و جوانمردانه بازی کرد و به همین دلیل از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل دارم. اگر اشتباهی هم بوده و نتیجه دیدار ایران و زامبیا را واگذار کردیم، این اشتباه به من بازمی گردد. با این حال باید کار خود را برای دیدار مقابل پرتغال از همین الان آغاز کنیم و امیدواارم با ارائه نمایشی خوب در آن دیدار به مرحله بعدی صعود کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار