در حاشیه جلسه هیات دولت؛

نعمت زاده: برای تولید خودروهای تجاری بنز در حال مذاکره هستیم

وزیر صنعت و معدن گفت: تولید خودرو در کشور رو به افزایش است و در زمینه سرمایه گذاری و تولید خودروهای تجاری بنز در حال مذاکره هستیم.

نعمت زاده: برای تولید خودروهای تجاری بنز در حال مذاکره هستیمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت و معدن در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش قیمت گوشت و مواد غذایی در ماه رمضان اظهار داشت: تغییر نرخ مواد غذایی به وزارت جهان کشاورزی مربوط می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی چه برنامه ای در حوزه صنعت خوردو دارید، اضافه کرد: تولید خودرو در کشورمان روبه افزایش است و با شرکت‌های معتبر در زمینه قطعه‌سای قرارداد‌های متفاوتی به امضا رساندیم.

وزیر صنعت و معدن ادامه داد: شرکت‌های معتبر در زمینه سرمایه‌گذاری و همکاری فنی و خودروسازی با یکدیگر توافق دارند.

نعمت‌زاده گفت: مشارکت ما با شرکت سیتروئن و پژو به پایان رسیده اقدامات لازم را در  این زمینه آغاز کرده و در مورد شرکت رنو نیز به زودی تصمیم‌گیری نهایی را اتخاذ خواهیم کرد و متعاقب با آن درباره تولید بنز نیز در زمینه خودروهای تجاری در مراحل نهایی مذاکره هستیم.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از شما برای همکاری در دولت آینده دعوت شده یا خیر گفت: تاکنون از کسی دعوت به همکاری نشده، زیرا زمان زیادی تا شروع به کار دولت دوازدهم باقی مانده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار