سنندج؛

2 پروژه ورزشی در کردستان به بخش خصوصی واگذار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: زمین چمن استقلال سنندج و استخر سرپوشیده دیواندره با انجام مراحل فراخوان در آینده نزدیک به بخش خصوصی واگذارمی‌شوند .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حامد جولائی گفت: جلسه کارگروه (ماده 27) با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی روز دوم خردادماه در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد .

وی افزود: در این جلسه سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی و مدیرکل طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان دستگاه‌های دارایی، دادگستری و سازمان مدیریت حضور داشتند و در خصوص دو پروژه ورزشی در استان کردستان گفت‌وگو کردند .

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه عنوان کرد: در این جلسه زمین چمن استقلال سنندج و استخر سرپوشیده دیواندره از سوی کارگروه ماده 27 واگذاری وزارت ورزش و جوانان به بخش خصوصی تأئید و در آینده نزدیک با انجام مراحل فراخوان به فرد سرمایه گذار تحویل داده خواهد شد .

وی به 60 درصد پیشرفت استخر سرپوشیده دیواندره اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتبارات بخش دولتی احداث شده است و اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر دارد آن از طریق ماده 27 واگذار کند .

جولائی عنوان کرد: زمین چمن استقلال سنندج نیز با توجه به چند دوره بازسازی و استفاده آن طریق ماده 88 به مشکلات کمبود آب و نیروی انسانی مواجه شده بود در راستای استفاده مجدد جامعه مخاطب به سرمایه گذران بخش خصوصی واگذار خواهد شد .

وی اعلام کرد: با تأئید وزارت ورزش و جوانان مراحل واگذاری این دو پروژه مهم در استان کرستان فراهم می‌شود و به زودی با تدوین شرایط و دستورالعمل‌های لازم از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار به فراخوان گذاشته خواهد شد .

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار کرد: دولت ماده 27 یا واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان به بخش خصوصی را به عنوان یکی از شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی در بخش طرح‌های عمرانی تلقی می‌کند و باید جدی تر مورد توجه قرار گیرد .

جولائی در پایان گفت: در سال 95 از طریق ماده 27 استخر سرپوشیده سقز و خانه ژیمناستیک شهرستان بانه به بخش خصوصی واگذار شد و در این قسمت یکی از دستگاه‌های پیشتاز کردستان بودیم .

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.