منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زاهدان با استاندار دیدار کردند

استاندار سیستان و بلوچستان بر گسترش کار فرهنگی در شورای اسلامی شهر تاکید کرد و گفت: با ارتباط گیری با مدیران شهری به شوراها اعتبار ببخشیم.

منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زاهدان با استاندار دیدار کردندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان امروز(3خرداد) در دیدار با منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زاهدان بیان داشت: بدور از توجه به قومیت ها و مذهب به مردم خدمات یکسان ارائه دهیم.
 
وی افزود: بنده بر کار جمعی اعتقاد دارم زیرا که می دانم فقط کار جمعی بدور از تعصبات ماندگار می ماند.
 
استاندار استان ادامه داد: نسبت به کسانی که در کار کردن تعصبات را کنار گذاشته اند و انسانیت را ملاک قرار داده اند ایمان دارم که در قضاوت در نزد مردم برنده خواهند بود.
 
 
هاشمی با تاکید بر اینکه با زیستن با هم و پذیرش تکثر اثبات کنیم که تکریم به نقش جمعی و اجتناب از اختلاف یک امر ضروری است، گفت: اگر بتوانیم رضایتمندی را برای شهروندان به وجود بیاوریم بهترین سرمایه را نصیب خود خواهیم کرد.
 
 وی با اشاره به اینکه سایه رفتارهای طایفه ای را از سر شورای شهر برداریم، افزود: منتخبان شورای شهر محصول فکر جمعی هستند که باید به تفرقه نه بگویند.
 
استاندار استان خاطرنشان کرد: عملکرد شوراها به گونه ای باشد که مورد قبول مردم باشد؛ در انتخابات شورای شهر زاهدان یک نوع دلسردی در نزد مردم جاری بود و این امر سبب شد تا انتخابات شورای شهر در زاهدان تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری ضعیف شود.
 
هاشمی بر گسترش کار فرهنگی در شوراها تاکید کرد و  گفت: کار شوراها فقط انجام زیرساخت ها نیست بلکه باید در امور فرهنگی نقش آفرینی کند.
 
وی افزود: با ارتباط گیری با مدیران شهری به شوراها اعتبار ببخشیم به طوری که رابطه دولت و مجلس را در سطح محلی بین دستگاه های اجرایی با شورای شهر زاهدان داشته باشیم تا حدی که مدیران برای حضور در صحن شورای شهر درخواست وقت کنند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار