هیلاری کلینتون: طرح بودجه ترامپ ظلمی علیه مردم آمریکاست

وزیر امور خارجه اسبق آمریکا طرح بودجه جدید دونالد ترامپ را بسیار ظالمانه خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، "هیلاری کلینتون"، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا روز گذشته (سه شنبه) به شدت از طرح بودجه "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد و آن را ظلمی علیه مردم این کشور خواند.

وی در نشست سالانه "صندوق کمک به بهداشت کودکان" و تنها چند ساعت پس از انتشار طرح بودجه ترامپ گفت: "این دولت به نیازهای کودکان، مردم ناتوان، زنان و سالمندان یورش برده است. فقر نه جرم محسوب می شود و نه یک کاستی. باید آنهایی که باعث مرگ مردم می شوند را هدف قرار دهیم، نه آنهایی که برای زندگی کردن می جنگند."

در طرح بودجه جدید دونالد ترامپ پیشنهاد شده است که 1.4 تریلیون دلار از بودجه برنامه بهداشتی آمریکا به نام "مدیکید" و 1.5 تریلیون دلار هم از بودجه بخش غیرنظامی کاسته شود. همچنین در این طرح مبلغ 274 میلیارد دلار از بودجه برنامه های مقابله با فقر کاسته شده است. در این طرح حتی مقداری از بودجه بیمه معلولان هم که تحت نظارت تأمین اجتماعی بوده کاهش یافته است. این درحالیست که دونالد ترامپ در طول رقابتهای انتخاباتی متعهد شده بود که بودجه برنامه های تأمین اجتماعی را تغییر نخواهد داد.

برنامه بودجه جدید دونالد ترامپ برای مقابله با کسری بودجه آمریکا ارائه شده است. هیلاری کلینتون که یکی از مخالفان سرسخت دونالد ترامپ محسوب می شود در ماه آوریل اعلام کرده بود که به عنوان یک شهروند آمریکایی از تصمیمات دونالد ترامپ نگران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
برای حل کسری بودجه ۱۹تریلیونی ترامپ بهترین راه را در پیش گرفته
آخرین اخبار