شیراز؛

مهلت دریافت وام مسکن مقاوم سازی و سیل

آخرین مهلت جذب اعتبارات وام مسکن مقاوم سازی و سیل در شهرستان زرین دشت ۲۰ خرداد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یزدان پناه فرماندار زرین دشت اظهار کرد: باتوجه به بخشنامه و دستورالعمل بانک مرکزی، بانک‌های عامل شهرستان باید تا ۲۰ خرداد ماه نسبت به جذب اعتبارات وام مسکن مقاوم سازی و سیل پارسال براساس دستورالعمل ابلاغی با ضمانت زنجیره‌ای اقدام کنند.

 
وی تصریح کرد: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا همه خسارت دیدگان و حادثه دیدگان در سیل بتوانند از تسهیلات اعطایی با استفاده از ضمانت زنجیره‌ای بهره مند شوند.  
 
یزدان پناه ادامه داد: بنیاد مسکن با اعطای تسهیلات ۱۸میلیون تومانی در روستا‌ها و ۲۰ میلیون تومانی در شهر‌ها برای بازسازی این واحد‌ها همکاری می‌کند.
 
فرماندار زرین دشت با تاکید بر لزوم رعایت آموزه‌های فنی و مهندسی در بازسازی‌ها و مقاوم سازی‌ها افزود: با رعایت موازین فنی و مهندسی و افزایش نظارت‌ها باید شاهد کاهش خسارت‌ها در زمان وقوع حوادث باشیم.
 
امیر برومند مدیر بنیاد مسکن شهرستان زرین دشت نیز از اختصاص 1 هزار و ۵۰ تن قیر یارانه‌ای برای آسفالت معابر، پرداخت ۵۵۰ فقره تسهیلات طرح ویژه بهسازی روستا‌ها به مبلغ ۸۲۵ میلیارد ریال،پرداخت تسهیلات ویژه حوادث شهری و روستایی به مبلغ ۵۵ میلیارد ریال و پرداخت سه میلیارد ریال کمک بلاعوض به روستاییان خبر داد.
 
وی اظهار کرد: در باران‌های سیل آسای اواخر پارسال  1 هزار و ۶۳۹ واحد شهری در فارس آسیب جدی دید که امسال به مرور با اعطای تسهیلات در اولویت بازسازی قرار دارند.
 
امیر برومند اضاف کرد: در مناطق روستایی استان فارس پنج هزار و ۶۶۰ واحد روستایی بر اثر سیل خسارت دید که نیاز به تعمیرات اساسی دارند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار