زنجان؛

تولید و پخش 69 برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوعات مختلف کشاورزی از صدا و سیمای زنجان

مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، از تولید و پخش 69 برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوعات مختلف کشاورزی از صدا و سیمای زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، گفت:در راستای تحقق برنامه ها و سیاست‌های بخش کشاورزی، اطلاع رسانی به بهره برداران به منظور ارتقای سطح آگاهی و دانش آنان بسیار حائز اهمیت است.
 
سهیل نصرتی افزود: در بخش کشاورزی استان زنجان نیز همه ساله در برهه های زمانی مختلف براساس نیاز سنجی های دقیق علاوه بر به کارگیری روش های ترویجی مختلف، از طریق رسانه های دیداری و شنیداری به عنوان یکی از کارآمدترین ابزار اطلاع رسانی، آموزش ها و اطلاعات لازم به کشاورزان ارایه می شود.
 
وی از تولید و پخش 69 برنامه رادیویی و تلویزیونی از صدا و سیمای مرکز زنجان طی اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و افزود: این تعداد 16 برنامه تلویزیونی در 320 دقیقه و 52 برنامه رادیویی در 2 هزار و 340 دقیقه را شامل می شود.
 
نصرتی خاطرنشان کرد: در تهیه و تولید تمامی برنامه های فوق همواره سعی شده است براساس یک نیاز سنجی دقیق، موضوع متناسب با نیاز بهره برداران در حوزه های مختلف و در جهت تحقق اهداف و اولویت های سازمان جهاد کشاورزی استان انتخاب و اطلاعات مورد نیاز به تفصیل در اختیار کشاورزان قرار داده شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.