تنش‌ها میان کشورهای حوزه خلیج فارس بالا گرفت؛

روزنامه سعودی، هک شدن خبرگزاری رسمی قطر را رد کرد

روزنامه رسمی «الوطن» عربستان سعودی اظهارات منسوب به امیر قطر درباره ایران و حزب‌الله در خبرگزاری رسمی این کشور را جعلی ندانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه الیوم السابع، روزنامه الوطن عربستان سعودی با توجه به برخی شواهد و قرائن، موضوع هک شدن خبرگزاری قطر و انتشار سخنان منسوب به امیر قطر را در این خبرگزاری رد کرد.

روزنامه الوطن عربستان سعودی گزارش داد با توجه به انتشار اظهارات منسوب به امیر قطر درباره روابط خوب کشورش با ایران، حزب‌الله و رژیم صهیونیستی در همه بخش‌های خبرگزاری قطر، بهانه هک شدن سایت منتفی است.
 
این روزنامه در صفحه خود در توییتر نوشت اظهارات شیخ تمیم بن حمد امیر قطر، واکنش کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای عربی و نیز واکنش های بین‌المللی به دنبال داشت. 

الوطن سعودی افزود «دفتر امیر قطر و وزارت خارجه این کشور در قبال سخنان امیر که خبرگزاری آن‌ها را منتشر کرده است، سکوت اختیار کرده‌اند.»

روزنامه سعودی الریاض نیز درباره اظهارات منسوب به امیر قطر مبنی بر اینکه ایران یک کشور بزرگ اسلامی در منطقه است، ابراز شگفتی کرد.

سردبیر روزنامه الریاض چاپ عربستان سعودی نوشت: «پس از نتایج مستقیم سه نشست ریاض که در جهان عرب و اسلام و کشورهای مختلف جهان بازتاب‌های مثبت و گسترده‌ای داشت شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، دیروز بر خلاف رویکردهای کشورهای عربی، اسلامی و بین‌‎المللی سخنان بسیار عجیبی داشت، این رویکردها در نشست‌های چند روز پیش ریاض به ویژه در زمینه تروریسم دولتی ایران با دخالت منفی در امور کشورهای عربی که به درگیری‌های کنونی منجر شده است آشکار شد، امیر قطر ایران را کشور «بزرگ اسلامی» دانست که باید بر پایه این اصل با آن تعامل داشت.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار