اماراتی ها به دنبال محرومیت استقلال

مدیران تیم العین امارات مدعی شدند به دلیل بی احترامی و میزبانی نامناسب، استقلال هم باید مانند پرسپولیس از حضور هوادارانش در بازی های خانگی محروم شود.

مسئولان اماراتی به دنبال محرومیت استقلال از مسابقات آسیاییبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، استقلال روز دوشنبه در چارچوب رقابت های مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه‌ آزادی توانست با گل دقایق پایانی کاوه رضایی از روی نقطه پنالتی حریف اماراتی خود را با یک گل شکست دهد. با وجود این که این دیدار بدون هیچ مشکلی برگزار شد و هواداران استقلال تنها به دنبال تشویق کردن تیم خود بودند اما بازهم اماراتی‌ها به دنبال بهانه تراشی هستند.
 
برهمین اساس عصام عبدالله، مدیر باشگاه العین امارات در این باره اظهار داشت: انتظار هر چیزی را از هواداران استقلال داشتیم اما این انتظار را نداشتیم که مسئولان ایرانی چنین برخوردی داشته باشند. آنها پیش از شروع بازی، در جریان بازی و بعد از آن بازی جوانمردانه را رعایت نکردند. متاسفانه عکاسان و خبرنگاران ایرانی نه تنها به خالد عیسی، دروازه‌بان تیم ما سنگ پرتاب کردند بلکه حتی به او دشنام هم دادند اما ناظران بازی هیچ واکنشی نشان ندادند.
 
وی ادامه‌ داد: ما پیش از ورود به تهران برای دیدار مقابل استقلال، انتظار هر چیزی را داشتیم و بر این باور هستم که کنفدراسیون فوتبال آسیا باید چنین بازی‌هایی را با تدابیر امنیتی شدید برگزار کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
متاسفانه دربازی فوتبال چیزی که جایگاهی ندارد ادب واخلاق انسانیست وانجام هرعملی دورازذهن نیست چه ازجانب بعضی بازیکنان وچه ازجانب خیل تماشاچیان نما
Netherlands
جواد
۱۶:۳۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
واقعا به كجا رسيديم كه هر كاري هم مي كنيم باز اين عربا طلبكار هستند
Iran (Islamic Republic of)
Firooz_pashayei
۱۵:۵۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
باید شدیدترین برخورد رو با این آدم کرد.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۱۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
جدا برای فوتبال ایران متاسفم که کار بجایی رسیده که عربها راحت برای سرنوشت فوتبال ما دستشون اینقدر تو کنفدراسیون آسیابازهستش و تصمیم میگرند، والبته بعضا ماهم چوب ندونم کاری بعضی افراد را هم میخوریم،امیدوارم بلایی را که سر پرسپولیس تیم محبوبم اومد سر دیگر نماینده کشورمان نیاید
Iran (Islamic Republic of)
فرزادببرزاده
۱۴:۳۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
عربهاهیچ وقت خودشون بازی جوانمردانه توعمرشون انجام ندادن ونمیکنن حالا دم از بازی جوانمردانه میکنن دیگه نمیدونن چجوری باختشون رو توجیح کنن بازیکنشون باانداختن خودش باعث اخراج بازیکن ماشد ایناجوانمردی حالیشون نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
شبکه خبر حیا کن استقلال رو رها کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
عجب، ما بازی خودمونو می بریم و می ریم مرحله بعد.با تمام شرایط موجود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
.................. هواران استقلال بهترین هوادارا هستن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۱۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
وقتی مدیران فوتبال ما همیشه تو موضع دفاعی باشند . بیشتر از این هم انتظار میره ...... شاید روزی برسه از سوء مدیریت مدیران فوتبالی - این عربها حتی کلا از رو شیکم سیری میزبانی رو از ایرانیها بگیرند --- آقایان باید بدانند دیگر سکوت کردن و موضع تدافعی کافی است . اینها وقتی به تیمهای ایرانی میبازند سعی میکنند عرصه رو تنگتر کنند . آقای تاج باید الان تدبیر کند و صرفا مصاحبه و محکوم کردن کافیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
این عربا در هر صورت دنبال حاشیه سازی هستن استقلال باید با بازی خوب قدرت فوتبال ایران رو نشون بده
Germany
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
سلام ....واقعا به نظر خودتون فوتبال ما حساب و کتاب داره ?? نظم مالی داره ? شفافیت داره ? اخلاق بازیکنان و داوران داره ?? انضباط و اخلاق تماشگران داره ? ورزشگاه در سطح استاندارد جهانی داره ? یک روز بی حاشیه و بدون دعوا بین مربیان داره ? ......کیفیت متناسب با هزینه ی زیاد و الکی چطور ?
آخرین اخبار