کرمان؛

روستای دریاچه ،فعال کتابخوانی می شود

روستای دریاچه شهرستان جیرفت در استان کرمان به عنوان روستای فعال کتاب و کتابخوانی در جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور شرکت می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،ابراهیم حیدری، دبیر جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور گفت: نخستین کارگاه آموزشی باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان ویژه مربیان و موسسات چند روز گذشته در شهرستان جیرفت برگزار شد .
وی گفت: این جام با همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب رویدادهای ترویج کتابخوانی در کشور در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: 2 هزار باشگاه کتابخوانی و بیش از 22 هزار کودک در نخستین دوره این طرح مشارکت داشته اند.
وی افزود: پیش بینی می شود امسال 2 هزار و 500 باشگاه با 22 هزار عضو در جام‌ باشگاه ‌های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور با هم به رقابت بپردازند.
وی با بیان اینکه گروه های سنی هفت تا 9، 9 تا 11 و 11 تا 14 سال به صورت جداگانه در جام باشگاه های کتابخوانی حضور پیدا می کنند تصریح کرد: باشگاه های کتابخوانی برای ثبت مشخصات خود پس از دریافت معرفی نامه از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر خود به پایگاه اینترنتی www.bookpromotion.ir مراجعه کنند.
حیدری اظهار کرد: این جام با حمایت نهادهای غیردولتی و دستگاه های اجرایی و عمومی شهرهای هدف، در شهرهای شرکت کننده در رقابت پایتخت کتاب ایران برگزار می شود.
دبیر جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور گفت: روستای دریاچه شهرستان جیرفت در استان کرمان به عنوان روستای فعال کتاب و کتابخوانی در این جام شرکت می کند.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی گسترش فرهنگ کتابخوانی و ترویج کتابخوانی در گروه سنی کودک و نوجوان است.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.