خبرگزاری رسمی قطر هک شد/ تکذیب اظهارات منسوب به شیخ تمیم بن حمد آل ثانی درباره ایران و ترامپ

قطر اعلام کرد خبرگزاری رسمی این کشور هک شده و سخنانی نادرست منتسب به امیر قطر در آن منتشر شده است.

خبرگزاری رسمی قطر هک شد/ تکذیب اظهارات منسوب به شیخ تمیم بن حمد آل ثانی درباره ایران و ترامپ
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، قطر روز چهارشنبه اعلام کرد خبرگزاری رسمی این کشور هک شده و سخنانی نادرست منتسب به امیر این کشور در آن قرار گرفته است.

در بیانیه‌ای که در صفحه توییتری خبرگزاری رسمی قطر منتشر شده نیز از رسانه‌ها درخواست شده است مطالبی را که پیشتر در این خبرگزاری آمده است، استفاده نکنند.

در یکی از این خبرها به اظهارات شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، درباره روابط کشورش با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، و ایران در میان دیگر موضوعات اشاره شده است.

بیشتر بخوانید:

قطر اعلام کرد در حال تحقیق درباره این حادثه است و هر چیزی که در خبرگزاری منتشر شده کاملا نادرست است و صفحه توییتر آن نیز هک شده است.

پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی الجزیره نیز به نقل از خبرگزاری قطر اعلام کرد، پایگاه این خبرگزاری هک شده است و اظهارات منتسب به شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، که در این خبرگزاری منتشر شده، صحت ندارد. 

شیخ سیف بن احمد آل ثانی، رئیس دفتر روابط عمومی دولت قطر، نیز با تکذیب صحبت‌های منتسب به امیر این کشور گفت طرف‌های ذیربط تحقیقات در این خصوص را آغاز کرده‌اند و هرکس که این عمل «زشت» را مرتکب شده باشد، بازخواست می‌شود. 

از سوی دیگر، یوسف ابراهیم المالکی، مدیرکل خبرگزاری قطر، در تماس با الجزیره –شبکه رسمی این کشور- گفت امیر قطر در جشن فارغ‌التحصیلی سخنرانی نکرده است. 

وی افزود: باعث تعجب است که با وجود صدور بیانیه دولتی و تکذیب صحبت های منتسب به امیر قطر، بسیاری از رسانه‌ها این خبر را منتشر کرده‌اند. 

عبدالله العذبه، سردبیر روزنامه قطری العرب، نیز از اصرار برخی رسانه‌ها بر انتشار اخبار دورغ به منظور ایجاد فتنه بین کشورهای خلیج فارس ابراز نارضایتی کرد.

انتهای پبام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عزتی
۱۱:۳۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
ماکه ندانستیم ماجراچه بوده شما چی
آخرین اخبار