تجری:

گفته هایم درباره مطابقت صندوق ها در رسانه ها نادرست منعکس شد/ بازشماری آرا صورت نگرفته است

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به انتشار اشتباه برخی اظهارات خود در تعدادی از رسانه ها در مورد بکارگیری عنوان "بازشماری" به جای مطابقت واکنش نشان داد.

"فرهاد تجری" سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ، در واکنش به انتشار اشتباه برخی اظهارات خود در تعدادی از رسانه ها در مورد بکارگیری عنوان "بازشماری" به جای مطابقت در صندوق رای تهران گفت: تعداد ۱۵ صندوقی که به منظور بررسی شکایت برخی کاندیداهای شورای شهر تهران انتخاب شد تنها مورد مطابقت قرار گرفت و بازشماری آرایی انجام نشده است.

وی تاکید کرد:  آمار سامانه وزارت کشور در مورد ۱۵ صندوق  را با صورتجلسه های هیئت نظارت در زمان برگزاری انتخابات مطابقت دادیم که هیچگونه اختلافی هم مشاهده نشد‌.

شایان ذکر است؛ سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها طی نشست امروز خود در باشگاه خبرنگاران جوان، به این نکته اشاره کرد که برخی رسانه ها به اشتباه این خبر را با عنوان بازنگری آرا منتشر کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
وقتی مهر می زدند برگه ها را ولی به رأی دهنده تحویل نمی دادند این چه طوری قابل تشخیص است؟
Iran (Islamic Republic of)
ولی اله
۰۹:۳۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
با سلام
بعضی از رای دهنده گان زمان مراجعه برای رای دادن ،پس از آنکه اپراتور کد ملی آنانرا وارد سیستم می کرد به آنان می گفت شما رای داده اید!!در حالیکه این افراد اصلا به صندوق رای دادن مراجعه نداشتند!!آیا این موضوع رسیدگی شده است؟؟
آخرین اخبار