اسماعيلى: بابت اخراجم از همه عذرخواهى مى كنم

بازيكن تيم فوتبال استقلالى طى پيامى بابت اخراجش در بازی مقابل العين از همه عذر خواهى كرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  فرشيد اسماعيلى بازيكن تيم فوتبال استقلال طى پيامى خطاب به هواداران آبى پوش اظهار داشت :سلام به بهترين هواداران جهان، هواداران عزيز استقلال 

وى ادامه داد: اول از همه پيروزى مقابل العين را به همه حاميان استقلال در سر تا سر جهان تبريك مى گويم. اميدوارم با كمك خدا و دعاى شما هواداران بتوانم در بازى برگشت هم برنده شويم و به مرحله بعد برسيم. 

اسماعيلى افزود: بعد هم از تمامى افرادى كه به ورزشگاه آمدند و تيم محبوبشان را دعا كردند، نهايت تشكر و قدردانى را دارم. شما هميشه همانند كوه پشت استقلال هستيد و با حضور شما انرژى و قدرت بازيكنان چند برابر مى شود و مى توانيم هر حريفى را شكست دهيم. شما بهترين هواداران دنيا هستيد. 

بازيكن تيم فوتبال استقلال همچنين درباره اخراجش در ديدار روز گذشته مقابل العين امارات گفت: در صحنه اى كه داور به من كارت قرمز نشان داد هيچ خطايى مرتكب نشدم. بازيكن العين اول مرتكب خطا روى من شد و بعد هم تمارض كرد و خودش را انداخت. اخراج من كاملا نادرست و نا حق بود با اين حال اگر باعث ناراحتى مربيان، بازيكنان و هواداران شدم از همه عذر خواهى مى كنم. 

اسماعيلى در پايان افزود: از همه همبازيانم ممنون هستم كه با نهايت تلاش و مردانگى، باعث شدند اين بازى رو ببريم و از اعضاى كادر فنى هم تشكر مى كنم كه براى موفقيت تيم از هيچ كوششى دريغ نمى كنند. به اميد كسب ستاره سوم






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
فدا سرت
آخرین اخبار