معنی کلمات نا مفهمومی که شاه عربستان به ملانیا گفت چه بود؟ +فیلم

ظاهرا چند کلمه انگلیسی که ملک سلمان با دشواری سعی در بیان آن‌ها داشت حسابی خبرساز شده شده است.

معنی کلمات نا مفهمومی که شاه عربستان به ملانیا گفت چه بود؟ به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زمانیکه ترامپ رئیس جمهور آمریکا با همسرش ملانیا به عربستان سفر کرد، پس از استقبال ملک سلمان شاه عربستان و اطرافیانش از آنها، ملک سلمان هنگامیکه طرز قهوه نوشیدن ملانیا را مشاهده کرد با تعجب و دشواری سعی کرد با بیان چند کلمه انگلیسی چیزی را به همسر ترامپ بفهماند اما هرچه تلاش می کرد ملانیا مفهوم پیامی را که شاه سعودی سعی در انتقال آن داشت را دریافت نمیکرد.
 
با بررسی هایی که روی فیلم ثبت شده از این لحظه صورت گرفت مشخص شد ملک سلمان در حال تلاش بوده که به ملانیا بفهماند فنجان قهوه اش را در دست راست بگیرد تا بتواند راحت تر بنوشد که در پی ناکامی های وی در این هدف بالاخره ملانیا کلافه از ترامپ پرسید که ملک سلمان چه می گوید؟ و ترامپ که متوجه جریان شده بود برای او همه چیز را توضیح داد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۲:۴۲ ۰۳ تير ۱۳۹۶
عوامفریبی وپدر سوخته بازی برا عوام الناس که این همه قتل و جنایت وکالت و نمی بینند ولید فردا بگن ملک سلمان چقده دینداره،،، گفت با دست 9 نوشیدن مکروه! !!!!
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۱:۴۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
حتما گفته بیا با من ازدواج کن .کلی ثروت دارم .ازاینا بعید نیست .اینم معنی حرفاش .ترامپ دیوانه .کلات رو بنداز بالا .شمیربازی کن .
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۱:۳۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
بازخوبه ترامپ فهمیده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار