حج عمره مرد سعودی به نیابت از ترامپ و دعوت او به دین اسلام! +فیلم

یک شهروند سعودی به جای ترامپ زیارت به زیارت عمره رفت و در مقابل دوربین وی را به دین اسلام دعوت کرد.

حج عمره مرد سعودی به نیابت از ترامپ و دعوت او به دین اسلام به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،یک مرد عرب با انتشار ویدئویی از خود جنجالی در فضای مجازی به راه انداخت. وی در این فیلم که مقابل خانه کعبه از خودش گرفته بود طی اقدامی عجیب به همه اعلام کرد که در حال حج عمره به نیابت از دونالد ترامپ است.

این شهروند در ادامه صحبتهایش پس از اعلام تاریخ این اتفاق و توضیحاتی در این باره که قصد حج عمره به جای دونالد رئیس جمهور آمریکا را دارد، از او دعوت کرد که مسلمان شود و به دین مقدس اسلام روی آورد.

شایان ذکر است؛ این ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی مثل دیگر فیلم های منتشر شده واکنش های بسیاری از سوی کاربران در پی داشت و کاربران به حماقت چنین افرادی تاکید بسیار کردند و اسباب سرگرمی و خنده شان حسابی فراهم شد، مانند زن سعودی که چندی پیش نسبت به علاقه اعراب به ایوانکا و هشتگ شدن عبارت «دختر ترامپ» خشمگین شد و این دسته از هموطنانش را گوسفندهای نادان خطاب کرد اما عده دیگر هم اعلام کردند که این فرد صرفا برای معروف شدن دست به چنین اقدامی زده و هدف خاص دیگری را دنبال نمیکند.

گفتنی است؛ این ویدئو در روز دوشنبه توسط این شهروند فیلمبرداری و در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

دانلود فیلم


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
شایددعایش مستجاب شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
شایددعایش مستجاب شود
آخرین اخبار