ایرانشهر

کشف 97 کیلو تریاک از جاساز خودرو در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از کشف 97 کیلو تریاک از جاساز یک دستگاه وانت نیسان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان مواد مخدر، از فعالیت سوداگران مرگ در جابه جایی مواد مخدر از محور ایرانشهر-خاش مطلع شدند.  
 
وی ادامه داد: ماموران پس از اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و خودرو نیسان متعلق به اعضای این باند را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.  
 
جلیلیان تصریح کرد: راننده خودرو با دیدن پلیس اقدام به فرار کرد ولی با سرعت عمل سریع ماموران عرصه را بر خود تنگ دید و با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر با استفاده از کوهستانی بودن منطقه، از محل متواری شد.  
 
این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از این خودرو 97 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در کف خودرو جاساز شده بود کشف کردند.  
 
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری این قاچاقچی، تصریح کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم و قاطع خواهد بود.  
 
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.