تبریز؛

افتتاح پیاده‌ راه جمهوری در عید فطر در تبریز

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از افتتاح پروژه پیاده‌ راه جمهوری خبر داد و گفت: این پروژه در مدت یک ماه و با ۱۵ هزار مترمکعب کف‌سازی به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حسین منیری‌فر مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: اولین پیاده‌راه کشور در شهر اولین‌ها اجرا شده است که از این رو می‌‌واهیم پیاده‌مداری را در مرکز شهر توسعه دهیم.
 
وی با بیان اینکه شروع پروژه پیاده‌راه آذربایجان تا سه روز آینده شروع خواهد شد، گفت: هماهنگی اجرای پروژه با شهرداری منطقه ۸ و اجرا بر عهده سازمان عمران شهرداری خواهد بود که در عرض یک ماه و در روز عید فطر افتتاح خواهد شد.
 
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز  خاطرنشان کرد: پروژه پیاده‌راه جمهوری در حدود ۱۵ هزار مترمربع کف‌سازی داشته و با برنامه‌ریزی دقیق میزبان نمازگزاران عید فطر در این محل که نزدیک مصلای اعظم امام خمینی (ره) است، باشیم.
 
وی با اشاره به تغییر کامل سیستم حرکتی، فضای سبز، آسفالت و مبلمان شهری در پروژه پیاده‌راه اشاره کرد و گفت: با توجه به زمان محدود برای اتمام پروژه، به صورت سه شیفتی حتی در ماه مبارک رمضان توسط سه شرکت پیمانکاری انجام خواهد گرفت.
 
منیری‌فر در رابطه با لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اخیر برخی از خیابان‌های تبریز برای تبریز ۲۰۱۸ گفت: نباید این آسفالت‌گیری را را نهضت آسفالت نامید؛ زیرا چنین آسفالت‌ریزی برای ما قابل قبول نبوده ولی در آسفالت‌ریزی هیچ تبعیضی بین مناطق حاشیه‌نشین و سایر مناطق نداشته و حتی خدمات آسفالتی برای منلطق حاشیه‌نشین بسیار زیادتر از سایر بوده است.
وی در تشریح پروژه‌های آتی سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: تکمیل میدان آذربایجان، مقبره‌الشعرا، نگارستان حضرت امام خمینی(ره)، پل‌سازی و ترمینال و آسفالت‌ریزی بزرگراه پاسداران که آبروی تبریز ۲۰۱۸ هستند، جزو طرح‌های آتی تبریز هستند.
 
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز افزود: بخشی از پروژه میدان آذربابجان، پیاده‌راه جمهوری و نگارستان امام خمینی(ره) از جمله پروژه‌هایی هستند که تا یک ماه آینده با حضور مقامات کشوری افتتاح و بهره برداری خواهند شد.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
پس چرا پیاده راه جمهوری هنوز شروع نشده چطور نماز عید فطر در اونجا برگزار میشه؟