زاهدان

سیستان و بلوچستان به عنوان نماد امنیت کشور است

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه استان نماد امنیت کشور است، گفت:سیستان وبلوچستان یک استان امنیتی وعملیاتی می باشد و وقتی که این منطقه امن باشد یعنی کل کشور دارای امنیت است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛سرهنگ غلامرضا جعفری  در دیدار با مدیر عامل موسسه خدمات مسکن ناجا و رییس اداره منازل سازمانی ناجا در زاهدان، گفت: سیستان وبلوچستان یک استان محروم ، صعب المعیشه، امنیتی و عملیاتی است که در سطح مکان وملی همیشه مورد توجه مسولین ناجا بوده است.
 
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان  با اشاره به تاکید سردار فرماندهی محترم انتظامی ناجادرخصوص تقویت جنوب شرق کشور بیان داشت: نگاه فرماندهان ناجا به استان سیستان و بلوچستان یک نگاه ویژه و خاص بوده است و نیاز به این است که امتیازات و مشوقات و خدماتی به کارکنان این استان تعلق گیرد.  
 
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از استان سیستان و بلوچستان به عنوان تنگه احد یاد می کند ،افزود :علاوه بر نگاه ویژه مقام معظم رهبری به این استان ، نگاهی هم که ناجا به استان سیستان و بلوچستان داشته باشد ، صرف نظر از اینکه ان نگاه ایجابی و مسولیتی که برای مسولین در ناجا است یک نگاه تکلیفی است چون مورد تائید مقام معظم رهبری می باشد.  
 
سرهنگ جعفری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تقدیم بیش از دو هزار شهید، جانباز و ایثار در این استان این ادعا را می کند که این همه رشادت ها، جانبازی ها، سلحشوری ها منجر به ایجاد آرامش و امنیت پایدار در سطح استان شده است .  
 
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به کشف بیش از 120تن انواع مواد مخدر در سال 1395گفت: تمام این عملیات ها با کار های اطلاعاتی شبانه روزی و در گیری و تیر اندازی روبه رو بوده است و کسی که جان خود را به خطر می اندازد با قا چاقچیان مسلح موا مخدر مقابله می کند و امنیت را برقرار می کند مستحق این است که از خدمات و امکانات رفاهی مناسبی برخوردار باشد.  
 
سرهنک غلامرضا جعفری، با اشاره به سیار و شناور بودن کارکنان انتظامی استان، بیان داشت: اکثر کارکنان استان نیرو های غیر بومی هستند مکه از سایر استان ها به این ستان منتقل می شوند و باید برای این نیروهای غیر بومی خدمات و مشوق های قرار دهیم و کمترین این مشوقات اختصاص دادن منازل سازمانی به خانواده هایشان می باشد.  
 
این مقام انتظامی در ادامه گفت : مجتمع خدماتی و رفاهی ثامن الائمه انتظامی استان از جمله اقدامات موثر و مثبتی است که توسط سردار فرماندهی انتظامی استان در راستای معیشت و ارائه خدمات به کارکنان احداث و راه اندازی شده است.  
 
معاون هماهنگ فرمانده انتظامی استان در بخش پایانی سخنان خود افزود: از تمام مسئولین و و رده های ارشد ناجا این انتظار را داریم که استان سیستان و بلوچستان را با سایر استان ها مقایسه نکنند و نگاه ویژه و خاصی نسبت به این استان محروم و عملیاتی داشته باشند.  

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار