اراک؛

آخرین فرصت شکایت نامزدهای شوراهای اسلامی استان مرکزی

نامزدهای انتخابات شورای اسلامی استان مرکزی تا پایان امروزسه شنبه فرصت دارند شکایات خود را به هیات نظارت ارایه دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ کریمی سخنگوی  هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی گفت: نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان تا پایان وقت اداری امروز  سه شنبه می توانند شکایت های خود را به هیات نظارت تحویل دهند.

 کریمی  افزود: با توجه به تماس ها و پیگیری های نامزدها انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و مردم با هیات عالی نظارت استان مرکزی، بر اساس قانون این هیات آماده دریافت شکایات نامزدها و مردم در خصوص نحوه برگزاری انتخابات در روز 29 اردیبهشت ماه، نحوه انجام وظایف قانونی هیات های اجرایی در هفته انتخابات، فرآیند شمارش و اعلام نتیجه رای گیری است.

وی اضافه کرد:همه نامزدها و مردم می توانند شکایت های خود را به هیات اجرایی ارایه و رونوشت آن را به هیات نظارت تحویل دهند و یا در صورت تمایل به صورت مستقیم این شکایت ها را هیات های نظارت شهرستان ها ارایه کنند.

 سخنگوی  هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی ادامه داد : هیات عالی نظارت برای احقاق حقوق نامزدها همه شکایت ها را با دقت مورد بررسی قرار داده و در چارچوب قانون اجازه تضییع حق هیچ نامزد یا داوطلبی را نمی دهد وبه گزارش ها ارایه شده که از مستندات کافی برخوردار باشند بر اساس قانون رسیدگی می شود.

 کریمی خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه نتایج شوراهای اسلامی شهر اراک بعد از ساعت اداری روز یک شنبه اعلام شده است بر اساس قانون نامزدها به مدت 2 روز فرصت داشتند شکایت های خود را به هیات های نظارت استان تحویل دهند که این مهلت تا پایان امروز تمام می شود.
انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.