اهواز؛

اعلام نتایج قطعی آراء پس از رفع مغایرت‌ها

سرپرست فرمانداری اهواز از اعلام نتایج قطعی آرائ پس از رفع مغایرت ها توسط هیات نظارت استان خوزستان خبر داد.

اعلام نتایج قطعی آراء پس از رفع مغایرت‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر نبی‌الله خون‌میرزائی، سرپرست فرمانداری اهواز درخصوص زمان اعلام نتایج شورای شهر و اعتراض داوطلبان، با بیان اینکه آراء غیرقطعی تجمیع‌شده به هیات نظارت شهرستان ارائه شده است، بیان داشت: پس از رفع مغایرت‌ها توسط هیات نظارت، آمار تحت عنوان آراء قطعی به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی درباره نتایج آراء نامزدهای انتخابات شورای شهر اهواز گفت: آراء غیرقطعی تجمیع‌شده صندوق‌های اخذ رای این انتخابات به هیات نظارت بر انتخابات شهرستان اهواز داده شده، هیات نظارت هم جداگانه آمارها را ثبت کرده و آمار هیات اجرایی و هیات نظارت در حال تطبیق است.

خون‌میرزائی افزود: هرجا مغایرتی وجود داشته باشد، این مغایرت از جانب هیات نظارت به هیات اجرایی اعلام و درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.

سرپرست فرمانداری اهواز اظهار کرد: در تعدادی صندوق نیز آراء دارای خدشه، اشکال، خطخوردگی و تعرفه‌های اسکن‌شده و مواردی از این قبیل وجود دارد که درحال بررسی دقیق‌تر و شمارش دقیق‌تر هستند.

وی اذعان داشت: بنابراین فعلا آمار قطعی برای اعلام کردن نداریم و بعد از آنکه هیات نظارت نظر خود را درباره کل آرای شورای شهر اهواز به فرمانداری اعلام کرد و مغایرت‌ها رفع شدند، این آمار تحت عنوان آراء قطعی به اطلاع عموم خواهد رسید.

نبی الله خون‌میرزائی خاطرنشان کرد: داوطلبان انتخابات شورا پس از اعلام آگهی به مدت 2 روز مهلت دارند که اعتراضات خود را به آن آرا، به هیات نظارت شهرستان اعلام کنند و این فرصت اعتراض محفوظ و قانونی است و از روز انتشار آگهی به مدت 2 روز وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
اعلام نتایج قطعی پس از مهندسی کردن انتخابات......