کارشناس فرانس24: هدف ترامپ از سفر به خاورمیانه متحد کردن کشورهای عربی با اسرائیل علیه ایران است

ویرژینی اِرز هدف ترامپ از سفر به خاورمیانه را تشکیل ائتلاف ضدایرانی رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی دانست.

کارشناس فرانس24: هدف ترامپ از سفر به خاورمیانه متحد کردن کشورهای عربی با اسرائیل علیه ایران استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ یرژینی اِرز، کارشناس شبکه تلویزیونی فرانس 24، هدف ترامپ از سفر به خاورمیانه را تشکیل ائتلاف ضدایرانی رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی دانست.

کارشناس شبکه فرانس 24 گفت برنامه احتمالی دونالد ترامپ در سفر به خاورمیانه این است که کشورهای عربی را با هم متحد کند و رژیم صهیونیستی و کشورهای حوزه خلیج فارس با اتحاد خود موفق خواهند شد دیگر کشورهای اطراف ایران را نیز با خود متحد کنند. 

ویرژینی اِرز در پاسخ به سوال مجری شبکه که پرسید آیا دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای ایجاد صلح در خاورمیانه (غرب آسیا) برنامه ای دارد، گفت: «ترامپ بارها اعلام کرده است می خواهد صلح را در این منطقه برقرار کند و همین موضوع موجب تمسخر تحلیلگران شده است. آنها مدام به این مسئله می پردازند که چگونه ممکن است ترامپ راه حلی برای پایان دادن به این درگیری ها پیدا کند؛ در حالی که روسای جمهور پیشین آمریکا  در این راه موفق نشدند.»


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
سینا
۲۲:۲۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
عربستان وشرکاش با اتحاد علیه ایران درهای جهنم رو به روی خودشون باز میکنن.اگه ایران امنیت نداشته باشه دیگران هم نخواهند داشت.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۳۳ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
زمان صدام //کشور های عربی یه بار یاهم متحد شدن//غلطی نکردن
آخرین اخبار