بسته اخبار حوادث؛

از کشف 102 قبضه کلت کمری در کرمانشاه یک روز قبل از انتخابات تا پایان قصه سارقان مسلح در دولت‌آباد

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز کشور را در این بسته بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سارقانی که 15 ماه متواری بودند، تصادف دو دستگاه تریلی در بزرگراه امام علی(ع)، انفجار در کارخانه تولید کود ارگانیک سمنان از مهمترین اخبار حوادث امروز است.


دستگیری سارقان مسلحی که 15 ماه متواری بودند

در ساعت 15:30 دوازدهم بهمن ماه سال ۹۴، وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در فلکه دوم دولت آباد به کلانتری ۱۶۷ اعلام شد. با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که 3 سارق مسلح، پس از شلیک گلوله و مجروح کردن صاحب مغازه طلافروشی از ناحیه پای راست، اقدام به سرقت بیش از 5 کیلو طلا و جواهرات کرده و از محل متواری شدند.

در شرایطی که تحقیقات پلیسی جهت کشف پرونده سرقت مسلحانه طلافروشی منطقه دولت آباد در دستور کار کارآگاهان اداره یکم قرار داشت، سرقت مسلحانه مشابهی این بار در منطقه باقرشهر به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

اقدامات پلیسی جهت شناسایی دیگر اعضای گروه سارقان مسلح در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت تا نهایتاً چهار عضو دیگر گروه سارقان مسلح بنام‌های مهدی (متولد ۱۳۷۰)، عباس (متولد ۱۳۶۳)، ساسان (متولد ۱۳۶۲) و کامران (متولد ۱۳۷۰) نیز شناسایی شدند.

سرانجام دیروز با انجام اقدامات پیچیده پلیسی، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی اقدام به شناسایی محل تردد این گروه از سارقان مسلح تحت تعقیب در محدوده دولت‌آباد تهران کرده؛ بلافاصله تیم‌های عملیاتی این اداره به منطقه دولت‌آباد اعزام و به صورت نامحسوس این منطقه را تحت کنترل قرار دادند.

در ساعت 14 کارآگاهان اداره یکم با شناسایی خودرو سواری متعلق به سارقان مسلح، اقدام به اجرای عملیات دستگیری کردند.

کشف 102 قبضه کلت کمری در کرمانشاه یک روز قبل از انتخابات تا پایان قصه سارقان مسلح در دولت‌آباد

سارقان با وجود توقف خودرو و در شرایطی که کارآگاهان با شلیک چندین تیر هوایی به آن‌ها دستور ایست داده بودند، تلاش کردند تا همچنان به صورت پیاده از محل متواری شوند که نهایتاً با توجه به مسلح بودن سارقان و احتمال بکارگیری سلاح از سوی آنها، کارآگاهان اداره یکم آگاهی با رعایت قانون بکارگیری سلاح 3 نفر از آن‌ها را مورد هدف گلوله قرار داده و نهایتا هر 5 عضو گروه سارقان مسلح طلافروشی را دستگیر کردند.

در بازرسی از متهمان و خودرو آنها، علاوه بر کشف یک قبضه اسلحه کمری مورد استفاده در سرقت‌های مسلحانه، یک قبضه اسلحه جنگی از نوع کلاش نیز کشف شد که بنا بر اعترافات اولیه، متهمان قصد داشتند تا در سرقت‌های بعدی از این اسلحه استفاده کنند.

برابر اعترافات بدست آمده از متهمان، آن‌ها قصد داشتند تا با شناسایی یک طلافروشی در محدوده دولت آباد، سرقت جدیدی را انجام دهند که این بار قبل از هرگونه اقدامی توسط کارآگاهان دستگیر شده بودند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت:  3 عضو گروه سارقان مسلح که از ناحیه پا مورد هدف گلوله کارآگاهان قرار گرفتند، جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل و 2 متهم دیگر پرونده نیز به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و تحقیقات از آن‌ها در دستور کار کارآگاهان این اداره قرار گرفته است.

تصادف 2 دستگاه تریلی در بزرگراه امام علی(ع)

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در ساعت 07:30 صبح امروز(دوشنبه) در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع)، 2 دستگاه تریلی با یکدیگر تصادف کردند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه در این حادثه به کسی صدمه‌ای وارد نشده و تصادف خسارت مالی داشت.

سرهنگ رازقی تصریح کرد: این تصادف منجر به ترافیک سنگین صبجگاهی در مسیر شد که با حضور عوامل پلیس نسبت به روان سازی مسیر اقدام شد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به علت وقوع حادثه گفت:‌ کارشناسان پلیس با حضور در محل حادثه، علت تصادف را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده یکی از دو دستگاه تریلی اعلام کردند.

کشف 102 قبضه کلت کمری در کرمانشاه یک روز قبل از انتخابات تا پایان قصه سارقان مسلح در دولت‌آباد

تصادف کامیون و خودروی سواری

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمد محمدی فرمانده ایستگاه 87 آتش نشانی گفت:با اعلام برخورد شدید کامیون و خودروی سواری با یکدیگر در بزرگراه آزادگان در ساعت 19:28 عصر روز گذشته به ایستگاه 125، آتش نشانان ایستگاه 87 و گروه امداد و نجات 5 این سازمان به بزرگراه آزادگان، نرسیده به ورودی خیابان مهتدی اعزام شد.

 فرمانده ایستگاه 87 آتش نشانی گفت:در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، یک دستگاه کامیون حامل بار و یک دستگاه خودرو سواری تیبا با هم برخورد کردند که براثر آن دو سرنشین سواری  خانم حدودا 50 ساله و یک مرد 30 ساله مجروح شده بودند.

محمدی بیان کرد: این دو نفر پیش از رسیدن امدادگران با کمک رانندگان خودروهای عبوری از داخل خودرو خارج شده بودند که آتش نشانان به محض حضور در صحنه تصادف همزمان با ایمن سازی محل، هر دو مصدوم را برای انتقال به مرکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.

کشف 102 قبضه کلت کمری در کرمانشاه یک روز قبل از انتخابات تا پایان قصه سارقان مسلح در دولت‌آباد

کشف 102 قبضه کلت کمری در کرمانشاه یک روز قبل از انتخابات

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور محمد حسین صادقی دادستان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: در تاریخ 28 اردیبهشت تعداد 102 قبضه اسلحه کلت کمری به‌همراه بیش از پنج هزار فشنگ و 55 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به‌صورت بلاصاحب با تلاش عوامل امنیتی و اطلاعاتی در حوزه قضایی شهرستان ثلاث باباجانی کشف و ضبط شد.

وی با اعلام تشکیل پرونده قضایی در این خصوص افزود: به‌همراه این تعداد اسلحه که می‌توانست تهدیدی امنیتی در جریان انتخابات باشد تعداد 9 هزار قوطی انواع مشروبات الکلی نیز کشف و ضبط شده است.

صادقی در ادامه از برگزاری سالم و بدون حاشیه انتخابات در کرمانشاه نیز خبر داد و گفت: با تلاش همه دست‌اندرکاران و مشارکت و همراهی ویژه مردم، انتخاباتی باشکوه همراه با شور و نشاط در سطح استان کرمانشاه برگزار شد.

کشف 102 قبضه کلت کمری در کرمانشاه یک روز قبل از انتخابات تا پایان قصه سارقان مسلح در دولت‌آباد

کشف محموله بزرگ «دستگاه و سوزن تتو» توسط پلیس

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بیژن جنتی با اعلام خبر توقیف یک محموله بزرگ «سوزن و رنگ‌ تتو» که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود گفت: روز جمعه تیمی از ماموران انتظامی شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون که از شهری جنوبی به مقصد تهران در حال انتقال یک محموله بود، مظنون شدند و خودرو برای بررسی بیشتر متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند افزود: در بررسی اسناد و مدارک راننده مشخص شد که خودرو حامل بار قاچاق است که در بازرسی انجام شده از وسیله نقلیه مقدار 450 کیلوگرم سوزن تتو، 60 دستگاه تتو و مقادیری رنگ و پد روغن فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

جنتی ارزش محموله توقیف شده را در حدود یک میلیارد و 445 میلیون ریال اعلام کرد و گفت:‌ در این عملیات راننده خودرو دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف 102 قبضه کلت کمری در کرمانشاه یک روز قبل از انتخابات تا پایان قصه سارقان مسلح در دولت‌آباد

سقوط تابلو بر روی سیم‌برق در فردیس

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته وزش باد شدید در شهرستان فردیس استان البرز باعث سقوط تابلو روی سیم‌برق شد و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

ریزش ساختمان چند طبقه بر اثر زیرساخت نامناسب

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک  ساختمان چند طبقه در شهر همدان به علت استفاده از مصالح و بتن نامناسب ریزش کرد و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

حریق و انفجار در کارخانه تولید کود ارگانیک سمنان

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید اسمعیل مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: این آتش سوزی در ساعت 11 تا 11 و 35 دقیقه امروز به علت بی‌احتیاطی و پرت شدن جرقه آتش بر روی گوگرد دپو شده در این کارخانه رخ داد.

وی افزود: با اعزام 2 دستگاه ماشین آتش نشانی از ایستگاه شماره پنج سمنان به همراه پنج آتش نشان، این آتش سوزی مهار و هم اکنون در حال لکه‌گیری هستند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: خسارت آتش سوزی در این کارخانه هنوز برآورد نشده و در دست بررسی و برآورد است.

کشف 102 قبضه کلت کمری در کرمانشاه یک روز قبل از انتخابات تا پایان قصه سارقان مسلح در دولت‌آباد

انفجار در کوره بویر احمد صنعت یاسوج 9 مصدوم داشت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انفجار در کوره بویر احمد ساعت 2 و 45 دقیقه بامداد امروز به وقوع پیوست که بر اثر آن 6 نفر دچار سوختگی شدید شدند. 6 مصدوم به بیمارستان‌های شیراز و اصفهان انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه 3 نفر دیگر نیز در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری هستند، افزود: علت این حادثه در دست بررسی است.

کشف 102 قبضه کلت کمری در کرمانشاه یک روز قبل از انتخابات تا پایان قصه سارقان مسلح در دولت‌آباد

3 نفر 100 درصد سوختند 
 
سرپرست اورژانس کشور گفت: بر اثر انفجار بامداد امروز در کوره ذوب آهن روستای فیروزآباد یاسوج ۹نفر مجروح شدند که بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه  3 مصدوم با سوختگی 100 درصد به بیمارستان  انتقال یافتند و 3 مصدوم با سوختگی و موج گرفتگی ناشی از انفجار در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.