برانکو: بازی بدون تماشاگر بحران بزرگی است/ منصوریان از شدت ناراحتی تا صبح نخوابیده است/ به العین اطلاعات ندادم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه بازی بدون تماشاگر بحران بزرگی برای ما است و هوادارانمان شانس لذت بردن از نمایش ما را ندارد.

برانکو:بازی بدون تماشاگر بحران بزرگی برای ما استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ برانکو در نشست خبری پیش از بازی با لخویای قطر اظهار کرد: خوشحال و مفتخر هستیم که برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به میدان می رویم. متاسفانه بازی بدون تماشاگر بحران بزرگی برای ما است. فوتبال برای شادی هوادار انجام می شود اما 100 هزار هوادارمان شانس لذت بردن از نمایش ما را ندارند.

وی در ادامه عنوان کرد: بازی بدون هوادار لذت بخش نیست. لخویا در پنج سال اخیر سه بار قهرمان قطر شده و در این سال ها کار مستمری داشته است. تمام تیم های قهرمان خوب هستند و ما هم در دور قبل گروه سختی داشتیم.

برانکو بیان کرد: تیم لخویای قطر قهرمان لیگ قطر شده است و همین موضوع کیفیت این تیم را نشان می دهد. همچنین ترسی از حریف نداریم و فقط احترام برای این تیم قائل هستیم. با بازیکنانم به صورت ویژه درباره این بازی صحبت نکردم چرا که آنها به خوبی از قدرت حریف مطلع هستند.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: بازی سختی پیش رو داریم چرا که تیم لخویای قطر محکم تر از الریان قطر بازی می کند. نیمه اول انتظار گلزنی از بازیکنانم دارم تا در ادامه کار به مشکل برنخوریم. ما باید فردا ببریم تا در بازی برگشت با مشکل مواجه نشویم. همه بازیکنان به جز کامیابی نیا آماده این بازی هستند.

وی درباره این سوال که پرسپولیس به هوادارانش متکی است و برای بازی بدون تماشاگر چه راهکاری در نظر گرفته است، بیان کرد: نیود تماشاگر تاثیر منفی روی بازی ما می گذارد و جای هواداران ما در این بازی خالی است. هواداران در طول فصل یار دوازدهم ما بودند و همواره تیم ما را حمایت کردند. به هر حال نبود تماشاگران فقدان بزرگی است اما چاره ای نداریم.

برانکو درباره صحبت های منصوریان مبنی بر اینکه تیم دوم پایتخت تماشاگر ندارد، تصریح کرد: من واقعا تحت تاثیر اظهارات منصوریان قرار گرفتم. به نظرم وی از شدت ناراحتی شب نخوابیده است. البته برای منصوریان و استقلال تیم دوم جدول آرزوی موفقیت در بازی امروز برابر العین امارات را دارم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: همه تیم ها در آسیا به عنوان  نماینده ایران در این رقابت ها حضور دارند و همه ما امروز تیم استقلال را تشویق می کنیم.

برانکو درباره ناراحتی منصوریان بایت مشورت دادن به تیم العین امارات بیان کرد: بازیکنان و مربیان کروات العین امارات هموطنم هستند و همه آنها روزی شاگردم بودند اما من اطلاعاتی به تیم العین امارات درباره نحوه بازی استقلال ندادم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه لخویای قطر بهترین خط حمله را در اختیار دارد، بیان کرد: من یادم رفت که بگویم العربی بهترین گلزن تیم لخویای قطر است اما وی مصدوم است و در این بازی حضور ندارد. یک بازیکن اماراتی قرار است جایگزین العربی در ترکیب لخویای قطر شود.

برانکو تصریح کرد: اعتماد کامل به بازیکنانم دارم و خط دفاعی ما فقط از مدافعان تشکیل نمی شوند. مهدی طارمی اولین دفاع ما برای این بازی است. به هر حال بازی قشنگی ارائه خواهیم داد و از بازیکنانم انتظار گلزنی در این بازی دارم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: یک بار دیگر عرض می کنم که نبود هواداران به ضرر تیم ما است اما بازیکنان جای یار دوازدهم را پر می کنند و هواداران در خانه از بازی هجومی تیم محبوب خود لذت می برند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سارا
۲۰:۱۳ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
پرفسور کاش به به العین اطلاعات میدادی تا سه تا بزنیمشون .
حیف واقعا .
:)))))))))))))))
آخرین اخبار