کرمانشاه؛

استانداردسازی محیط باشگاه های ورزشی در دستور کار

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: استاندارد سازی محیط باشگاه های ورزشی سطح استان و نظارت بر عملکرد مربیان و مدیریت آنها از مهمترین وظایف این کمیسیون در صدور و تمدید مجوزهاست.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ارسلان حسینی اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان نگاه حمایتی به باشگاه های خصوصی دارد و سعی کرده ایم تعامل خوبی با باشگاه های دارای مجوز برقرار کنیم.  

 حسینی با اشاره به نقش کمی و کیفی باشگاه های ورزشی در توسعه ورزش استان کرمانشاه گفت: در این زمینه سعی کرده ایم بر اساس تعامل با صندوق کار آفرینی امید حمایتهای بیشتری  را متوجه باشگاه های ورزشی دارای شرایط کنیم که اقدامات اولیه در این بخش صورت گرفته است.
   
وی از نظارت مستمر و مداوم بر باشگاه های ورزشی خبر داد و گفت: باید با همکاری هیأت پزشکی ورزشی، بازرسی، حراست، نماینده اتحادیه باشگاه ها و هیأت های ورزشی فعال از باشگاه های ورزشی در حوزه های بیمه ورزشی و مصرف مکمل ها و داروهای غیر مجاز، بهداشت، ابعاد فنی و تخصصی، فضاهای مورد استفاده، دارا بودن مجوزهای قانونی، اطلاعات مربیان و ورزشکاران و در نهایت سلامت مجموعه ورزشی بازرسی مداوم بعمل آید و با متخلفین بر اساس مقررات مصوب برخورد و از باشگاه های دارای استاندارد بالا تجلیل شود.

 حسینی همچنین از نظارت مداوم به عنوان راهکاری جهت جلوگیری از رواج پدیده های شوم و مذموم از جمله دوپینگ نام برد.
 
انتهای پیام/ز
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.