امام جمعه دیر:

پیروز واقعی انتخابات، مردم و نظام اسلامی هستند

امام جمعه بندر دیر گفت: پیروز واقعی انتخابات، مردم و نظام اسلامی هستند و در سایه هدایت های رهبری و آرامشی که در خود مردم وجود داشت ما شاهد امنیت بسیار خوبی در برگزاری انتخابات بودیم.

پیروز واقعی انتخابات، مردم و نظام اسلامی هستند
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی روز دوشنبه ضمن تقدیر از حضور پرشور آحاد جامعه در انتخابات با بیان اینکه این حضور و مشارکت بسیار گسترده است و پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی بی نظیر است، ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب، اظهار داشت: همه گروه ها و جریان های سیاسی برای ساختن ایران اسلامی و حل مشکلات مردم دست به دست هم دهند و رئیس جمهوری منتخب نیز از نظرهای دیگر کاندیداهای انتخاباتی که 16 میلیون ایرانی به آنها رای دادند را در پیشبرد کشور استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه پیروز واقعی انتخابات، مردم و نظام اسلامی هستند، افزود: در سایه هدایت های رهبری و آرامشی که درخود مردم وجود داشت ما شاهد امنیت بسیار خوبی در برگزاری انتخابات بودیم.

امام جمعه دیر تصریح کرد: افرادی که نامزد مورد نظر آنها رای نیاورده است نیز نباید احساس ناامیدی کنند زیرا به تکلیف شرعی خود که همانا حضور در انتخابات است عمل کرده اند.

وی اضافه کرد: اکنون باید میدان رقابت به رفاقت و همدلی تبدیل شود و همگی در پیشبرد اهداف نظام همراه و همگام باشیم.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.