همدان؛

استقبال جامعه ورزش همدان از دارنده مدال برنز بازی های کشورهای اسلامی

مه لقا جام بزرگ پرچمدار کاروان ایران در بازیهای کشورهای اسلامی وارد همدان شد و مورد استقبال جامعه ورزش و مسئولان اجرایی استان همدان قرار گرفت.

استقبال جامعه ورزش همدان از دارنده مدال برنز بازی های کشورهای اسلامی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مه لقا جام بزرگ، پرچمدار كاروان ورزش كشورمان در بازیهای کشورهای اسلامی در رشته تیراندازی و در فينال تفنگ سه وضعيت ٥٠ متر با ۴۴۱.۲ امتياز به عنوان سوم دست يافت.
 
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این مراسم گفت: مه لقا جام بزرگ همانند گذشته باردیگر ثابت کرد که حجاب مانعی برای پیشرفت در ورزش نیست و با حجاب کامل می توان به قله های افتخار دست یافت.
 
رسول منعم افزود: جام بزرگ الگوی موفق از یک بانوی ورزشکار محجبه و موفق در میادین ورزشی است و با دو دوره سابقه حضور در بازی های المپیک و پرچمداری بازیهای کشورهای اسلامی افتخار ارزنده ای برای ورزش استان می باشد.
 
وی بیان کرد: دستگاه ورزش استان همدان نگاه حمایتی از قهرمانان ارزنده دارد و برای موفقیت جام بزرگ همه امکانات مورد نیاز برای تمرین و آمادگی مطلوب این قهرمان رشته تیراندازی فراهم است.
 
انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.