شیراز؛

تامین امنیت 525 شعبه اخذ رای شیراز توسط سپاه پاسداران

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز از تامین امنیت 525 شعبه اخذ رای توسط سپاه پاسداران در شهر شیراز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی‌پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با اشاره به اینکه ماموریت مهم تامین امنیت شعبه آراء انتخابات را پاسداران و بسیجیان برعهده داشتند، گفت: از میان شعب اخذ رای، امنیت 157 شعبه اخذ رای توسط سپاه ناحیه ثارالله شیراز در محدوده غرب شیراز تامین شد.

محبی پور ضمن تقدیر از بسیجیان و پاسداران که با جان و دل با کمک در تامین امنیت انتخابات کوشیدند، افزود: انتخابات مایه عزت مملکت و انقلاب شده است و مشارکت حداکثری مردم حاوی پیام همدلی و زمینه خدمت به مردم بود که جز با کارهای جهادی و کوشش بی‌وقفه میسر نمی‌شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در طی یک سال گذشته بر رسیدگی به معیشت مردم و اصلاح مشکلات اقتصادی تاکید فرموده‌اند و با همت و تلاش باید نسبت به اولویت نخست که همانا رسیدن به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است گام برداشت.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز تصریح کرد: به برکت خون شهیدان و با حضور پرشور مردم و صفوف به هم پیوسته جوانان در عرصه‌های گوناگون از جمله در صف‌های طولانی انتخابات، شاهد بالندگی انقلاب اسلامی هستیم و شرکت نوجوانان و جوانان درحماسه ملی و دینی انتخابات بیانگر ادای تکلیف برای سرافرازی میهن اسلامی است.
انتهای پیام/ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.