سرپرست سازمان اورژانس خبر داد؛

تجهیز سازمان اورژانس به یک نرم‌افزار دقیق برای نجات جان بیماران

سرپرست سازمان اورژانس از ارائه یک نرم‌افزار دقیق برای نجات جان بیماران و خدمات‌رسانی بهتر کارکنان این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور پیرحسین کولیوند در جلسه مدیران آموزشی اورژانس سراسر کشور اظهار داشت: ایجاد پایگاه‌های آموزشی استاندارد جهت آموزش عملیاتی تکنسین‌ها از برنامه‌های سازمان اورژانس کشور است. افراد در پایگاه‌های آموزشی علاوه بر آشنایی نزدیک با خدمات اورژانس، از نظر عملیاتی نیز ارتقا پیدا می‌کنند.

وی بحث رتبه‌بندی را از مسیرهای ارتقای شغلی پرسنل اورژانس برشمرد و گفت: در مسیر اجرای رتبه بندی، نقاط قوت و ضعف مشخص شده و امکانات رشد برای همکاران اورژانس نیز فراهم خواهد شد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: برای نجات جان بیماران و خدمات رسانی بهتر، به زودی نرم افزاری بسیار دقیق در اختیار پرسنل اورژانس قرار می‌گیرد.

وی افزود: در اجرای بحث پژوهش انتقال تجارب، تاثیرگذاری بیشتری دارد و همکاران باید پیشنهادات مثبت و کارساز خود را مطرح کنند و با استفاده از علم و دانش و دیتاهای خود کار تحقیقاتی ارزنده‌ای را اجرا کنند.

کولیوند مباحث تجمع انبوه را از برنامه‌های مهم اورژانس کشور عنوان کرد و گفت: در این زمینه باید اقدامات تحقیقاتی گزارش و آموزش انجام شود تا روز به روز بر دانش و علم تکنسین‌ها افزوده شود.

سرپرست سازمان اورژانس کشور تاکید کرد: در اجرای طرح همیار اورژانس آموزش‌های لازم در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که به صورت داوطلبانه وارد این طرح شده و افراد تحصیل کرده یا قشر فرهنگی باشند و تمایل به ارائه خدمات اورژانسی داشته باشند. پس از اتمام این دوره کارت شناسایی با توجه به تحصیلات و آموزشی‌های فرا گرفته صادر خواهد شد که در موارد خاص مانند ایام عید، اربعین و مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی از این نیروهای داوطلب استفاده می‌شود.

وی یادآور شد: با اجرای این طرح اورژانس، یک تیم منسجم و خوب و خدمت‌رسان ملت تشکیل می‌دهیم. لازم به ذکر است که در این امر، اقتصاد مقاومتی مطابق فرمایش مقام معظم رهبری در اورژانس به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.