پورعلی فرد:

ورزشکاران کشورمان مانند همیشه غرور آفرین ظاهر شدند/ کیفیت مسابقات آسیایی بالا بود

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان گفت: ورزشکاران کشورمان توانستند مانند دوره های پیش به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنند و از عملکرد آنان رضایت کامل دارم.

ناصر پور علی فرد در گفت و گو با خبرنگارگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد نتایج ورزشکاران کشورمان در رقابت های آسیایی مغولستان اظهار داشت: ورزشکاران کشورمان توانستند مانند دوره های پیش به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنند و از عملکرد آنان رضایت کامل دارم.
 
وی افزود: برخی از ورزشکاران پرورش اندام کشورمان برای نخستین بار بود که به رقابت های آسیایی اعزام می شدند و خوشحالم که توانستند سطح توقعات ما را بر آورده کنند.
 
پور علی فرد در ادامه عنوان کرد: باید بگویم کیفیت این مسابقات بالا بود و بیشتر کشورهای آسیایی با قدرت کامل در این رقابت ها شرکت کرده بودند.
 
رئیس فدراسیون بدنسازی در پایان بیان کرد: پس از بازگشت تیم ملی از مسابقات آسیایی قرار است، تیم‌ ‌ملی مچ اندازی در دهه اول خرداد ماه برای حضور در مسابقات بازی‌های آسیایی عازم قرقیزستان شود. رویداد مهم دیگر در سه ماهه اول سال اعزام تیم‌ ‌ملی پرس سینه به تورنمنت بین‌المللی روسیه است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار