کرمان؛

اعزام 155 مددجوی نرماشیری به مشهد مقدس

155 نفر از مددجویان شهرستان نرماشیر با کمک خیران نیکوکار به مدت پنج روز به اردوی خانوادگی مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، ارسلان حسن آبادی، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه کمیته امداد برنامه های متنوعی را برای بارور کردن اعتقادات دینی و مذهبی جامعه هدف تحت حمایت در حال اجرا دارد، گفت: این نهاد به منظور تقویت بنیه اعتقادی و دینی مددجویان تحت حمایت اقدام به اعزام آنان به اماکن زیارتی همچون مشهد مقدس و عتبات عالیات می کند.
وی از مهم ترین اهداف و برنامه های حوزه فرهنگی کمیته امداد را ارتقاء سطح باورهای دینی و اعتقادی خانواده های تحت حمایت این نهاد عنوان کرد و افزود: به همین منظور567 نفر از مددجویان استان طی دو ماهه امسال با مشارکت خیران به مشهد مقدس و 41 مددجو نیز به سفر زیارتی عتبات عالیات اعزام شده اند .
حسن آبادی با بیان اینکه امروز 155 نفر از مددجویان شهرستان نرماشیر با کمک خیران نیکوکار به مدت پنج روز به اردوی خانوادگی مشهد مقدس اعزام شدند، خاطر نشان کرد: برای اعزام هر یک از این مددجویان بیش از 300 هزار تومان توسط خیران نیکوکار هزینه شده است.
وی با بیان اینکه از مددجویان اعزامی به اردوهای زیارتی و تفریحی هزینه ای دریافت نمی شود، گفت: منابع مالی اعزام مددجویان به اردو از محل اعتبارات جاری این نهاد و کمک های مردمی و سایر دستگاه ها تامین می شود .
حسن آبادی در خصوص نحوه مشارکت خیران در زمینه اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی تصریح کرد: نیکوکارانی که علاقه مند هستند در اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی مشارکت کنند، می توانند در قالب طرح شوق زیارت در این کار خداپسندانه با کمیته امداد همکاری کنند.
وی گفت: طرح شوق زیارت به منظور اعزام مددجویانی که تاکنون به سفرهای زیارتی مشهد مشهد مقدس و عتبات عالیات مشرف نشده اند توسط این نهاد در حال اجراست و علاقه مندان برای مشارکت در این طرح می توانند به سایت شوق زیارت به آدرس sogheziarat.irمراجعه و یا با شماره گیری کد #034*8877* در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار