توضیحات چمران در خصوص درگیری جدیدی و دبیر/آمادگی انتقال تجربیات به شورای پنجم را داریم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به درگیری بین جدیدی و دبیر گفت: درگیری همیشه بین برخی اعضای شورای شهر وجود دارد و به جایی هم نمی رسد.

آمادگی انتقال تجربیات به شورای پنجم را داریم/ توضیحات چمران در خصوص درگیری جدیدی و دبیربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و چهل و ششمین جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برخی درگیری های پیش آمده در شورای چهارم اظهار داشت: بدون شک درگیری و بگو و مگو همیشه بین اعضای شورا وجود داشته است، اگرچه گاهی هم به یک هل و مشت می رسد.

وی افزود: گاهی ممکن است انگشتر یک شخص به صورت فرد دیگری برخورد کند و مشکلاتی را به وجود بیاورد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شدت درگیری به حدی نبوده که در فضاهای مختلف اعلام شده است، گفت: بگو مگویی بین دو عضو شورا بود و پس از چند دقیقه هم با پادرمیانی اعضای شورای شهر خاتمه یافت.

چمران با اشاره به تماس جدیدی با ۱۱۰ در خصوص شکایت خود از دبیر، تصریح کرد: گاهی در درگیری یکی از طرفین دعوا با ۱۱۰ تماس می گیرد اما درگیری  امروز به حدی نبوده که این گونه باشد.

وی به دستور الجلسه سیصد و چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران اشاره کرد و گفت: جلسه امروز نخستین جلسه‌ای بود که پس از انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در این جلسه موضوع بیلبوردهای تبلیغاتی در شهر تهران را داشتیم که در این خصوص شهرداری تهران باید لایحه ای تهیه و به شورای شهر تقدیم کند.

چمران اضافه کرد: قرار است آیین‌نامه‌هایی در خصوص در نظر گرفتن مسائل راهنمایی و رانندگی و مرتبط با این موضوع در شورای فنی و شورای ترافیک به تصویب برسد تا بعد از آن بتوان این مصوبات را اجرا و ابلاغ کرد.

وی با اشاره به مصوبه پرداخت عوارض ساختمان‌های نیمه کاره در شهر تهران افزود: در گذشته مصوبه ای در این خصوص داشتیم اما امروز مجددا آن را مطرح کردیم، چراکه ساختمان‌هایی در شهر تهران هستند که از عمر مفید آن ها می‌گذرد و نیمه کاره رها شده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از این پس اگر از زمان بنا یک سال بگذرد، مالک ‌باید ۵ درصد عوارض به شهرداری پرداخت کند.

چمران با اشاره به گزارش حسابرسی از 3 سازمان آتش‌نشانی، نوسازی و سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران گفت: اعضا نظرات خود را در این خصوص اعلام کردند و همانند گذشته پاسخ ها به شهرداری تهران ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به موفقیت لیست امید برای شورای پنجم، تاکید کرد: امیدواریم اشخاصی که به شورای شهر راه یافته اند، بتوانند در راستای حل مشکلات شهر و خدمات گذاری به مردم ‌موثر باشند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: بدون تردید شورای چهارم همانند دیگر دوره های شورای شهر آمادگی دارد که تجربیات خود را در اختیار اعضای جدید قرار دهد.

چمران با اشاره به برخی مسایل مطرح شده در خصوص شکایت بنده از وزارت کشور و در خصوص نحوه برگزاری انتخابات، گفت: بنده فقط هشدار دادم که به دستگاه نظارتی که در وزارت کشور قرار دارد انتقاد دارم.

وی ادامه داد: مشخص نیست که این دستگاه چگونه کار می کند و اینکه بررسی هایی در خصوص دقیق بودن آن انجام شده است یا خیر، به همین دلیل این دستگاه قابل تایید ما نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: باید از دقیق بودن دستگاه و سیستم نظارتی که در وزارت کشور قرار دارد مطمئن شویم و همچنین باید بررسی هایی دقیقی بر روی آن صورت گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.