مامیچ:با شناخت کامل به مصاف حریف می رویم/ درباره استقلال با برانکو صحبتی نکرده ام

سرمربی تیم فوتبال العین گفت: باید بگویم استقلال را به خوبی می‌شناسیم و با شناخت کامل به مصاف این تیم می رویم.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زوران مامیچ سرمربی العین در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، گفت: ما یک برنامه سخت و سنگین داریم و از طرفی برای تیم استقلال احترام زیادی قائل هستیم.

وی افزود: استقلال بازیکنان خوبی دارد و ما احترام زیادی برای آنها قائلیم. همچنین باید بگویم استقلال را به خوبی می‌شناسیم و با شناخت کامل به مصاف آنها می رویم. برای ما مهم‌ترین چیز این است که نیمه اول را پشت سر بگذاریم.

سرمربی العین ادامه داد: تمام سعی خود را به کار می گیریم تا بازی را اداره کنیم و تمرکز خود را حفظ کنیم و اینکه به خوبی می‌دانیم که باید در بازی فردا چه کار کنیم. چیزی که تحت تاثیرم قرار می‌دهد این است که در استادیوم آزادی اتمسفر عالی را دیده‌ام و مطمئنم که می‌توانیم بازی خوب و قشنگی رانظاره گر باشیم و مطمئن هستم که می توانیم با آرامش و خوشحالی به خانه برگردیم.

مامیچ درباره حضور تماشاگران و ایجاد جو سنگین در ورزشگاه آزادی گفت: مهمترین مسئله این است که ما حریف را می‌شناسیم و می‌دانیم در کجا بازی می‌کنیم و ما می‌خواهیم ببریم. هیچ چیزی جز این نمی‌توانم بگویم چون حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم.

سرمربی العین درباره اینکه ناصر الشمرانی بازیکن عربستانی که در دیدار مقابل ذوب آهن هم به ایران نیامد گفت: همانطور که می‌دانید این بازیکن در مقابل ذوب آهن هم بازی نکرد و من اجازه صحبت درباره مسائل سیاسی ندارم و در هر صورت ما بدون او هم مشکلی برای بازی کردن نداریم.

مامیچ در پاسخ به این سوال که آیا از برانکو برای مصاف با استقلال مشورت گرفته است، عنوان کرد: من اصلا با برانکو صحبت نکردم و البته نیازی به صحبت هم نبود چون استقلال تیمی است که همه می‌شناسند. من و برانکو دوستان خوب و قدیمی هستیم اما به هیچ عنوان درباره استقلال صحبت نکرده‌ایم. استقلال تیم کوچکی نیست و لازم نیست از این تیم بپرسم.

مامیچ درباره اظهارات مدیران العین مبنی بر پیروزی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: در همه جا تیم‌ها به دنبال برد هستند. ما هم می‌خواهیم پیروز شویم و باید تا فردا صبر کنیم و به طور حتم ما برای برد برنامه داریم.

وی ادامه داد: استقلال و ذوب آهن قابل مقایسه با هم نیستند و باید بگویم استقلال تیم بسیار بزرگی است و تمام هدفمان این است که برای آینده برنامه ریزی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال العین در پایان افزود: مهم ترین مسئله برای ما نیمه اول است چون نتیجه را معلوم می‌کند. مطمئنا در بازی برگشت خیلی باهوش‌تر خواهیم بود و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار