کاشانی: بازی بدون تماشاگر به ضرر پرسپولیس است/ انتقال طارمی به اروپا منجر به درآمد زایی می شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بازی با لخویای قطر بدون تماشاگر به ضرر باشگاه پرسپولیس است.

کاشانی: بازی بدون تماشاگر به ضرر پرسپولیس است/ انتقال طارمی به اروپا منجر به درآمد زایی می شودجعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: بازی با لخویای قطر بدون تماشاگر از نظر مالی به ضرر باشگاه پرسپولیس چرا که باشگاه نمی تواند از فروش بلیت ها درآمدزایی کند. 

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال تماشاگران باید شئونات اخلاقی را رعایت کنند تا باشگاه پرسپولیس با جرایم سنگین مواجه نشود. همچنین هواداران از لحاظ مالی و معنوی می توانند به پرسپولیس کمک کنند تا باشگاه به جایگاه اصلی خود برسد. 

کاشانی درباره اینکه برخی از بازیکنان پرسپولیس از جمله طارمی خواستار جدایی هستند، بیان کرد: اگر شرایطی پیش بیاید و بازیکنانی همچون طارمی به اروپا انتقال یابند در آن صورت باشگاه از این طریق می تواند درآمد زایی کند و مشکلات مالی خود را تا حدودی برطرف کند. 

وی در ادامه عنوان کرد: انتقال بازیکنان به تیم های خارجی یکی از راه های درآمدزایی است که در همه کشورها شاهد این اتفاق هستیم. به نظرم باید بازیکنان زبان خارجی خود را تقویت کنند تا در خارج از کشور دچار مشکل نشوند و بتوانند فرهنگ ناب ایرانی را به دنیا نشان بدهند. 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره توقف نقل و انتقالات این تیم به علت انتخابات بیان کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم و مدیریت تیم در جریان این مسئله قرار دارد. به نظرم بعید است که وزیر ورزش و جوانان چنین توصیه ای به باشگاه کرده باشد. 

وی درباره احتمال تغییرات در هیئت مدیره پرسپولیس بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان متولی باشگاه پرسپولیس است و اختیار تغییر هیئت مدیره را دارد. به هر حال باشگاه پرسپولیس مدیریت قوی دارد و نیازی به هیئت مدیره ندارد چرا که اعضای هیئت مدیره فقط نظر مشورتی به مدیریت تیم ارائه می دهند. 

کاشانی درباره عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: بازیکنان مدنظر برانکو تاکنون جذب شدند و عملکرد این بازیکنان در آینده مشخص می شود. اگر زیرساختارهای باشگاه شکل بگیرد در آن صورت باشگاه می تواند از آکادمی خود بازیکن بگیرد و نیازی به جذب بازیکن از تیم های دیگر نخواهد داشت. 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در پایان درباره بازی با لخویای قطر خاطر نشان کرد: بازیکنان پرسپولیس عزم خود را جزم کردند تا برنده این بازی شوند و به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا راه یابند. نمایندگان کشورمان در آسیا با برتری مقابل حریفان قدرتمند خود می توانند آینده روشنی برای فوتبال ایران ترسیم کنند. 


انتهای پیام/
  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۴۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
طارمی مگه کالاست که درآمد زدائی بشه ازش جالبه واقعا /
آخرین اخبار