یاسوج؛

مردم کهگیلویه و بویراحمد حماسه ای از عزت و اقتدار به نمایش گذاشتند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت حماسی، پرشور، امیدآفرین و شکوهمندانه مردم وفادار این استان که همگام با گام های استوار ملت بزرگ ایران اسلامی حضوری عزتمندانه و سرافرازانه در انتخابات به نمایش گذاشتند، قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سید موسی خادمی گفت: حضور عزتمندانه و سراسر غرور ملت ایران و سربلندی و پیروزی مقتدرانه آنان در آزمون سرنوشت ساز به دست افرادی رقم خورد که بر اساس آگاهی و تدبیر یکپارچگی و وحدت را بهترین رمز برای پیروزی انتخاب کردند.

وی یادآور شد: مردم غیور و آگاه کهگیلویه و بویراحمد در این آزمون بزرگ ثابت کردند که با تاسی از خون پاک شهدا و حرکت در مسیر صحیح اهداف و استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی و همگامی و همراهی با دریای خروشان مردمی می توان علاوه بر استحکام پایه های نظام اسلامی بر همه مشکلات داخلی و خارجی فائق آمد.

استاندارکهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این سیل عظیم و حضور خروشان و حماسی سترگ ملت و مردم همیشه در صحنه این استان که همگام و همپا با جای جای ایران اسلامی نمایشی از شکوه و ایستادگی را رقم زد در حقیقت پاسخی خردمندانه، باتدبیر و قاطع به دشمنانی بود که به خیال خام خود ناامید کردن مردم و حضور نیافتن پای صندوق های رأی را در سر می پروراندند.

خادمی بیان کرد: ملت غیور ایران با حضور گسترده خود سربلندی و عزت ایران اسلامی را یکبار دیگر به بلندای تاریخ فریاد زدند و بدون شک این مردم قدرشناس و همیشه در صحنه با حضور در پای صندوق های رأی و خلق حماسه ای دیگر ثابت کردند همچون گذشته به ارزش های والای انقلاب شکوهمند اسلامی، آرمان های امام راحل و شهدا و رهنمودهای ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب پایبند هستند.

وی ادامه داد: آحاد مردم همچون دوران هشت سال دفاع مقدس همچنان تا آخرین قطره خون از تمامیت ارضی و ارزشی نظام و پهنه جغرافیایی ایران حفاظت و حراست می کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حال که این ملت بزرگ و سرافراز با حضور مقتدرانه خود پای صندوق های رأی وفاداری و پایبندی خود را به اثبات رساندند و بار دیگر به دولت تدبیر و امید و عقلانیت اعتماد کردند این بار وظیفه مسئولان اجرایی است که در خور شأن و منزلت این مردم و رفع مشکلات و تنگناها گام های اساسی بردارند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.