دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان به روحانی تبریک گفت

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان با صدور پیامی، پیروزی دکتر روحانی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت و حمایت قاطع مردم را نشانه مقبولیت و محبوبیت وی دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛یوناتن بت کلیا در این پیام آورده است: حمایت و پشتیبانی اکثریت قاطع مردم ایران نشانه بارز محبوبیت و مقبولیت حضرتعالی برای احراز مقام عظیمی است که دولت ایران را به سوی آینده درخشان تری هدایت می کند.
وی ادامه داده است: ملت شریف ایران با شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت به جهانیان پیام بزرگی دادند و این پیام حاکی از با اهمیت بودن آینده کشور برای تمام ملت ایران است.
دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان افزود: آشوری های ایران همواره و در هر برهه ها همراه با ایرانیان عزیز، استوار ایستاده اند و هرگز خود را جدا از آنان ندانسته اند و در انقلاب و جنگ و تحریم همواره دوشادوش خواهران و برادران خود ایستادگی کرده و شهید، جانباز و آزاده های زیادی تقدیم کرده اند.
وی در بخش دیگر این بیانیه آورده است: حماسه 29 اردیبهشت نیز از جمله حرکت هایی بود که آشوریان خود را مستثنی نکردند و در پای صندوق های رای برای تعیین سرنوشت کشور در چهار سال آینده حضور یافتند.
نماینده آشوریان در خانه ملت با اعلام شادباش جامعه جهانی آشوریان از پیروزی دکتر روحانی در انتخابات، اظهار کرد: پیروزی قاطع وی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری کشور مایه مباهات و خرسندی است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.