شهرکرد؛

قدردانی نمایندگان مجلس از حضور مردم در انتخابات

نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، از حماسه سازان ۲۹ اردیبهشت ۹۶ قدردانی کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، در پیامی از حماسه سازان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند.

در این پیام آمده است:

«عرصه انتخابات میدان هنر نمایی مردم آگاه و آزاده‌ای است که سرمایه پیشرفت و بالندگی امروز و فردای این دیار سربلند است.

سپاس بی‌پایان به درگاه پروردگار متعال.

بار دیگر شما مردم شریف و همیشه در صحنه در دفاع از آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه مقابل بدخواهان و دشمنان نظام استوار ایستادید.

درود خداوند بر شما مردم آگاه که با ندای لبیک خود باز هم با شهیدان انقلاب عهد بسته اید و با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات ٢٩ اردیبهشت حماسه‌ای بزرگ را آفریدید و جلوه‌هایی از صلابت و ایثار را در نگین پایتخت تاریخ و تمدن به نمایش گذاشتید.

حضور بی نظیر و حماسی در انتخابات ٢٩ اردیبهشت نشان از تدبیر، آگاهی و احساس مسئولیت شما مردم شریف داشت و برگ زرینی بر افتخارات استان بود.

مردم عزیز چهارمحال و بختیاری! شما در کنار دیگر مردم این سزمین اسلامی جلوه‌های بی‌نظیری از اقتدار و عزت و عشق و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های الهی را به جهانیان جلوه‌گر ساختید.

ضمن تبریک به شما مردم شریف، برای منتخبان مردم در انتخابات از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون آرزو داریم.

از تمامی دست اندرکاران این انتخابات که در زمینه اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تلاش کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.»

گفتنی است: استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و ۸۹۵ هزار و ۲۶۳ نفر جمعیت، دارای ۴ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، جمعه گذشته ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار شد.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.