مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران:

نفت با قدرت در لیگ هفدهم شرکت می کند/ با گزینه های سرمربی گری نفت مذاکره می کنیم

قدوسی گفت: انحلال تیم نفت شایعه است و پس از انتخاب سرمربی با قدرت وارد لیگ هفدهم می شویم.

نفت با قدرت در لیگ هفدهم شرکت می کند/ با گزینه های سرمربی گری نفت مذاکره می کنیمحسین قدوسی در گفت و گو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت تهران اظهار داشت: باشگاه نفت تهران در لیگ هفدهم هم با قدرت به کار خود ادامه می دهد و طبق مذاکراتی که بین مالک این باشگاه و مسئولان وزارت نفت انجام شده، قرار است به زودی مشکلات این باشگاه برطرف شود. عمده ترین مشکل ما بدهی مالیاتی است.

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته در زمان انتقال مالکیت باشگاه نفت به شرکت بهنام پیشرو، بدهی مالیاتی این باشگاه حدود 2 میلیارد تومان برآورد شد اما اکنون مشخص شده رقم این بدهی بسیار بیشتر از مبلغ مذکور است. بخش خصوصی تعهد کرده بود که حدود 15 میلیارد از بدهی باشگاه نفت را پرداخت کند اما درحال حاضر مشخص شده این باشگاه حدود 25 میلیارد بدهی دارد.

قدوسی در ادامه تصریح کرد: این مسائل جزء چالش های اصلی ماست اما با نگاه مثبت مسئولان وزارت نفت، امیدواریم به زودی موارد مبهم برطرف شود و هزینه هایی بیشتر از توافق طرفین به بخش خصوصی تحمیل نشود.

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران افزود: متاسفانه در فوتبال ما بسترهای درآمدزایی وجود ندارد و بخش خصوصی باید از جیب هزینه کند. باشگاه نفت تهران با وجود تمام مشکلات، در مقاطعی از فصل با پرداخت 41 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان خود، جزء سه تیم برتر لیگ بود اما از اسفند 95 به دلیل بلاتکلیفی مالکان باشگاه، هیچ مبلغی به اعضای تیم پرداخت نشد. 

قدوسی با اشاره به ناتوانی سایر تیم ها برای پرداخت تمام مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان خود اظهار داشت: بسیاری از تیم های لیگ برتر نتوانستند تمام مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان خود را پرداخت کنند اما درمورد آن ها چنین هیاهویی ایجاد نشد. افرادی که قصد دارند به اهدافی مشخص برسند شایعه انحلال نفت را مطرح می کنند درحالیکه این مباحث به هیچ وجه صحت ندارد و تیم نفت تهران در فصل آتی لیگ برتر با تمام توان در رقابت ها شرکت می کند. مسئولان باشگاه با چند گزینه سرمربی گری وارد مذاکره شده اند که پس از توافق نهایی  با یکی از این مربیان، نام سرمربی تیم نفت تهران در لیگ هفدهم اعلام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
اگه نفت تو لیگ برتر بمونه استقلال وتراکتور میرن واسه پلی اف سهمیه ایران تو لیگ قهرمانان آسیا کاهش پیدا کرده.
آخرین اخبار