تبریز؛

قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از حضور حماسی مردم در انتخابات

استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت قدردانی کرد.

قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از حضور حماسی مردم در انتخابات به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  تبریز؛  در پیام اسماعیل جبارزاده آمده است: ملت بزرگ ایران، بار دیگر عظمت و شکوه آفرید و با حضور کم‌نظیر خود در صحنه تعیین سرنوشت، شکوفه‌های بوستان اعتدال و امید را به بار نشاند. انتخابات 29 اردیبهشت با حضور تعیین‌کننده مردم، به حماسه‌ای ماندگار تبدیل شد که ثبات، امنیت و پیشرفت کشور را تضمین می‌کند.
وی تاکید کرده است : باید که به خاطر این نعمت بزرگ، پیشانی شکر به درگاه الهی گذاشت و به پای چنین ملتی گل‌ها و بوسه‌ها ریخت که دوباره آمدند و حماسه تدبیر و امید را برای ایران و اسلام تکرار کردند. دست‌مریزاد به سرانگشتانی که چنین هنرمندانه و هوشمندانه، شکوه و سربلندی را بر لوح تقدیر کشور، نقش زدند.
استاندارآذربایجان شرقی افزوده است : این‌جانب به‌عنوان فرزند کوچک این خطه، ضمن تبریک این حماسه سرشار از خیر و برکت به شما مردم عزیز و رهبری معظم انقلاب، وظیفه می‌دانم از حضور حماسی مردم قدردانی کنم؛ به‌ویژه آنکه این رقابت بزرگ سیاسی، در کمال متانت، آرامش و به‌دوراز هرگونه حاشیه و تنش انجام شد.
جبارزاده همچنین با تقدیر از تمامی دست‌اندرکاران انتخابات خاطرنشان کرده است : فضای رقابتی انتخابات با شور و حرارت تبلیغات و نقدها و چالش‌هایش امروز به ایستگاه رفاقت و خدمت رسیده است. اکنون همگان موظفیم صرف‌نظر از نتایج آراء، کدورت‌های احتمالی پیش‌آمده در ایام رقابت‌های انتخاباتی را از سینه‌ها پاک کنیم و یکدل و یکرنگ چنان همیشه دست در دست هم دهیم به مهر و با استعانت از درگاه احدیت همه باهم و با وحدت و همدلی، تمام توان خود را برای خدمت به میهن و مردم، پیشرفت کشور و آبادانی شهرها و روستاهای استان عزیزمان به‌کارگیریم تا در عمل، شاکر خداوند و سپاسگزار این مردم بزرگ و حماسه‌ساز باشیم. 
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار