کارشناس حمل‌ونقل هوایی؛

مسیرهای هوایی پر پیچ‌وخم آسمان ایران کاهش یافت

فرشباف درباره افتتاح راه‌های هوایی جدید گفت: برخی از مسیرهای هوایی کشور بسیار پرپیچ‌وخم بود که با بازطراحی فضای هوایی جدید، شرایط انتخاب مسیرهای عبوری و پروازی خلبانان تاثیرگذار است.

مسیرهای هوایی پر پیچ‌وخم آسمان ایران کاهش یافت
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر فرشباف کارشناس حمل‌ونقل هوایی با اشاره به افتتاح ۱۳هزار ۲۰۰ کیلومتر مسیر هوایی جدید، اظهار داشت: افتتاح مسیرهای هوایی جدید میزان درآمدزایی از آسمان ایران را به حداکثر خواهد رساند.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های افتتاح مسیرهای هوایی جدید کاهش سوخت و در نهایت صرفه اقتصادی برای ایرلاین‌هاست که می‌تواند در طول سال شاهد صرفه‌جویی سوخت بسیاری باشیم.

این کارشناس حمل‌ونقل با اشاره به اینکه برخی از مسیرهای هوایی بسیار پرپیچ‌وخم بود که با بازطراحی فضای هوایی جدید این موضوع برای خلبانان تاثیرگذار خواهد بود، بیان کرد: با توجه به افتتاح مسیرهای هوایی جدید نیازمند نوسازی تجهیزات ناوبری هستیم تا در نهایت بتوان بهترین بهره‌برداری را داشت.

فرشباف با اشاره به فضای رقابتی شدن آسمان ایران برای سایر ایرلاین‌‌های خارجی، یادآور شد: کاهش ترافیک فضای آسمان ایران و افزایش مسیرهای پروازی با توجه به ورود ناوگان جدید از جمله مزیت‌های افتتاح مسیرهای هوایی جدید است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار