اهواز؛

نتیجه انتخابات شورای شهر هویزه 96

نتیجه انتخابات شورای شهر هویزه را در این خبر بخوانید.

نتیجه انتخابات شورای شهر هویزه  96
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نتیجه انتخابات شورای شهر هویزه 96به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  نتایج انتخابات شورای شهر هویزه  اعلام شد.

 *نتایج انتخابات شورای شهرهویزه96
 
ناظم ثبوتی فرماندار هویزه اظهار کرد: بر اساس آرای شمارش شده سجاد ساکی با 2 هزار و 338 رای نفر اول، نعمت الله ساکی با 2 هزار و41 نفر دوم، نعیم بوعذار با یک هزارو 965رای نفر سوم، بهرام ساکی با یک هزار و 957 رای نفر پنجم به عنوان پنج عضو منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر هویزه معرفی شدند.

وی افزود: همچنین بر اساس آمار شمارش آراء مصطفی شلیجی با یک هزار و 840 رای، عاشور مومنان زاده با یک هزار و 799 رای و نجم جرفی با یک هزارو 762 رای به ترتیب نفرات اول تا سوم علی البدل شورای شهر هویزه معرفی شدند.

فرماندار هویزه توضیح داد: بر اساس شمارش از صندوق ریاست جمهوری در هویزه ابراهیم رییسی با 13 هزار و 86 رای ، حسن روحانی با پنج هزار و 756 رای ، مصطفی هاشمی طبا با 133 رای و مصطفی میرسلیم با 110 رای به ترتیب نفرات اول تا چهارم این صندوق بودند.
وی گفت: مشارکت در شهرستان هویزه بیش از 50 درصد تخمین زده شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
رضا
۰۱:۴۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
نفر چهارم رو ننوشته اید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
در ضمن اعضایی که به شورای شهر هویزهانتخاب می شوند 5 نفر می باشند که اینجا به 4 نفر عنوان شده که نفر اول اقای عباس نیسی جزو پنج نفر ذکر نشده