فتاحی: کمیته اخلاق بازیکنان استقلال خوزستان را جریمه می‌کند/ AFC آبی‌ها را از لیگ قهرمانان آسیا کنار می گذارد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر گفت: اگر بازیکنان استقلال خوزستان به اعتصاب ادامه دهند، از سوی کمیته اخلاق فدراسیون جریمه می‌شوند.

سعید فتاحی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان و نرفتن آن‌ها به فرودگاه اهواز برای پرواز به تهران تصریح کرد: بازیکنان استقلال خوزستان به دلیل مشکلات مالی تنها می‌توانند از حضور در تمرینات خودداری کنند و به این شکل اعتراض خود را نشان دهند اما هیچ توجیهی برای شرکت نکردن در مسابقات ندارند.
 
وی افزود: امیدوارم بازیکنان استقلال خوزستان در تصمیم خود تجدید نظر کنند چرا که در صورت اصرار بر این تصمیم، از سوی کمیته اخلاق و کمیته انضباط فدراسیون فوتبال جریمه می‌شوند. این در کنار محرومیتی است که AFC برای تیم استقلال خوزستان در نظر می‌گیرد و این تیم را به احتمال فراوان از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های آتی محروم می‌کند.
 
 
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در پایان تصریح کرد: در قرارداد بازیکنان استقلال خوزستان قید شده که  اگر 50 درصد مطالبات خود را دریافت نکنند می‌توانند این قرارداد را فسخ کنند اما به هیچ وجه چنین بندی نیامده که حق دارند از حضور در مسابقات خودداری کنند.  
 
 
انتهای پیام /
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار