گزافه‌گویی یک مقام دولت فراری یمن: گوترش بزودی به تخلفات ایران در منطقه اعتراض می‌کند

نماینده دولت مستعفی و فراری یمن در سازمان ملل با مطرح کردن ادعاهای واهی‌اش علیه کشورمان، گفت دبیرکل این سازمان به آنچه «تخلفات ایران» خوانده شده، واکنش نشان می‌دهد.

گزافه‌گویی یک مقام دولت فراری یمن: گوترش بزودی به تخلفات ایران در منطقه اعتراض می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، نماینده دولت عبدربه منصور هادی -رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن- در سازمان ملل، گفت دبیرکل این سازمان به زودی گزارشی درباره «تخلفات ایران» ارائه می‌کند. 

«خالد الیمانی» در مصاحبه الحدث با طرح ادعاهای واهی درباره نقش ایران در منطقه گفت: (آنتونیو گوترش) دبیرکل سازمان ملل به زودی در نامه‌ای به شورای امنیت، به تخلفات ایران و اقدامات این کشور درخصوص نقض قوانین بین‌المللی در یمن و منطقه اعتراض خواهد کرد. 

وی در ادامه سخنان بی‌اساسش، در اظهاراتی گستاخانه مدعی شد: «ایران از بازوهای تروریستی خود در منطقه استفاده می‌کند که محدود به حزب‌الله نیست بلکه در همه منطقه است. ایران با استفاده از شبه‌نظامیان در یمن و دیگر کشورهای منطقه، هرج و مرج ایجاد می‌کند. باید با این سیاست توسعه‌طلبانه ایران مقابله شود.» 

نماینده دولت مستعفی و فراری یمن که تحت حمایت متجاوزان به این کشور قرار دارد، همچنین درباره سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به ریاض خاطرنشان کرد: ما از حمایت مستقیم و صادقانه دولت ترامپ بر خلاف دولت قبلی آمریکا برخوردار هستیم. ائتلاف بین دولت ترامپ و عربستان -که فرماندهی عملیات طوفان قاطعیت را برعهده دارد- امروز روابط ما در بهترین شرایط قرار دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار