همدان؛

حضور مردم در انتخابات موجب یاس دشمنان شد

استاندار همدان گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی شد.

حضور مردم در انتخابات موجب یاس دشمنان شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نیکبخت با صدور بیانیه ای خطاب به مردم غیور و فرهیخته استان همدان گفت: حضور حماسی و غرورآفرین شما همگام با ملت شریف ایران اسلامی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، گامی مهم در راستای عزت و اقتدار کشور و موجب سربلندی و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

در این بیانیه آمده است: مردم با حضور در این عرصه مهم و تاثیرگذار، علاوه بر ایجاد نشاط و افزایش سرمایه اجتماعی، موجب امیدواری دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان کشور را در عرصه جهانی فراهم آوردند.

استاندار همدان در ادامه این بیانیه تاکید کرد: به طور حتم همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند 'پیروز اصلی انتخابات همان مردمی هستند که مشتاقانه و پرشور به صحنه آمدند تا به دنیا ثابت کنند ایران اسلامی کشوری مستقل، آزاد، مقتدر و نمونه بارز نظام مردمسالاری دینی است'.

نیکبخت با بیان اینکه خدا را به خاطر داشتن چنین مردمی شاکرم و بر خود فرض میدانم ضمن تبریک به منتخبان هر 2 انتخابات از مردم شریف و همیشه در صحنه استان، داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا و حامیان آنها که با حضور و مشارکت خود زمینه ساز خلق چنین حماسه بزرگی شدند تقدیر و تشکر کنم.

وی از اهتمام و مساعی تمامی دست اندرکاران انتخابات شامل عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و اصحاب رسانه استان که بستر این حضور عظیم را فراهم آوردند، تقدیر کرد.

استاندار همدان تاکید کرد: اینک که رقابت پایان یافته، وقت آن است که دست در دست هم با اتحاد، همبستگی و هم افزایی در راستای توسعه و شکوفایی ایران اسلامی تلاش کرده و روند توسعه را در استان، شتاب بیشتری ببخشیم.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.