آسمان خراش 223 سانتیمتری چطور فرو ریخت؟

شاید اگر درخشش وی را در مسابقات مختلف و حضورش در معتبرترین لیگ بسکتبال را بشود فراموش کرد، اما قامت 223 سانتی متری این آسمان خراش هرگز فراموش نمی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در دنیای بسکتبال،برخی از بازیکنان بی سرو صدا از این حرفه جدا می شوند.کسانی که از دل و جان  برای بسکتبال ایران زحمت کشیدند و تمام وقت خود را صرف این ورزش حرفه ای کردند اما بدون توجه مسئولان از دنیای بسکتبال جدا شدند.

جابر روزبهانی متولد 20 اردیبهشت 1365 که اهل اصفهان است از سن 14 سالگی بسکتبال را شروع کرد.این بازیکن 2 متر 23 سانتی اکنون به علت دیسک کمر دیگر  قادر به بازی کردن نیست اما نکته جالب توجه این است که پس از ترک بسکتبال هیچ کسی سراغ وی را نگرفت.
 
روزبهانی تا کنون پیراهن تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، صباباتری تهران، مهرام تهران، فولادسپاهان اصفهان و پالایش نفت آبادان را پوشیده و سابقه حضور در درفت NBA 2004 را هم دارد.

//اتو نشر/تاپ 8 صبح//آسمان خراش 223 سانتیمتری چطور فرو ریخت؟
 
جابر روزبهانی ملی پوش بسکتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از ناحیه دیسک کمر مشکل پیدا کردم و مجبور شدم برای درمان کمرم بسکتبال را کنار بگذارم جابر دل پری از وضعیت بسکتبال داشت و درد دل های خود را اینگونه اغازکرد:
 
اگر نیازی داشتند یادی از ما می کردند

 به بسکتبال برنمی گردم تا اینجا هم که آمدم کافی است.اگر در بسکتبال نیازی به من داشتند حداقل یادی از من می کردند اما از زمانی که دیسک کمر گرفتم هیچکس جویای حال من نشد اصلا انگار که من ملی پوش نبودم.
 
 توقعی از کسی ندارم
 
روزبهانی افزود: از کسی توقعی ندارم که از من یادی کند.من این مسئله را قبلا هم تجربه کردم.چند سال پیش از ناحیه زانو هم آسیب دیدم و مدتی از بسکتبال دور شدم  و کسی از من یادی نکرد.بنابراین برای من این موضوع کاملا عادی شده است و از کسی توقعی ندارم.

//اتو نشر/تاپ 8 صبح//آسمان خراش 223 سانتیمتری چطور فرو ریخت؟
 
پهلوان زنده را عشق است
 
ملی پوش سابق کشورمان بیان کرد: تا زمانی که در بسکتبال بازی می کنی تحویلت می گیرند اما هنگامی که بسکتبال را کنار گذاشتی دیگر حالی از تو نمی پرسند.از قدیم گفتن پهلوان زنده را عشق است.
 
روزبهانی درباره اینکه با چه بازیکن هایی در ارتباط است گفت: در حال حاضر با حامد حدادی،عماد سلمانی،جواد داوری و محمد سیستانی در ارتباط هستم.

نسل طلایی از بین رفت

وی درباره وضعیت فعلی بسکتبال ایران عنوان کرد:متاسفانه در دوره ای که نسل طلایی وجود داشت بسکتبال ایران به اوج خودش رسید اما باید فدراسیون زیرسازی می کرد تا بعد از نسل طلایی تیم ملی به مشکل برنخورد اما در حال حاضر متاسفانه تیم ملی کشورمان از پایه و اساس مشکل دارد.امیدوارم هرچه زودتر بسکتبال کشورمان در بازی های آسیایی حرفی برای گفتن داشته باشد.

عاشق بسکتبالم

به علت دیسک کمرم نمی توانم به دنیای بسکتبال برگردم و البته اگر هم این مشکل حل شود دیگر به این حرفه باز نمی گردم زیرا که سلامتی ام را به خطر می اندازد.من عاشق بسکتبالم و گاهی اوقات با این مشکل کمرم به سالن می روم و برای خودم بازی می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عقیل حسینی
۰۴:۱۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
سلام جابر روزبهانی
آرزوی سلامتی رابرایت دارم
وانشاءالله در کنارت خانواده ات خدا عمره طولانی بدهد
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۲:۱۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
تنها کاری که از دستم بر میاد ازخداوند براتون آرزوی سلامتی میکنم امیدوارم مسئولین مرتبط از کنار جابر عزیز بی عاطفه نگذرند وب اقدامات لازم انجام گردد
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
میدونی آقا جابر ، ادم کارش لاف زدنه

وقتی لازمش داری نیست
وقتی از پل رد میشی از 20 متر جلوتر میگه دمت گرم داداشی
Iran (Islamic Republic of)
شهریار پیرمرادی
۱۹:۳۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام، جابر دوست داشتنی، دنیا همینه، یه روز میای و یه روز میری، صبر و تحملت را زیاد کن، به معنویات بپرداز، اونجاست که میبینی چقدر حوضه تفکر وسیع و بی انتهاست، اونجاست که میبینی چقدر در دنیا کوچک هستیم، و ارزش دنیا در چیه ، متوجه می شی این جسم در واقع کالسکه روحمان است ، تغذیه ات را تغییر بده و به طبیعت رجوع کن ، انشاء الله دیسکت هم در عرض شش ماه حل می شه.
Iran (Islamic Republic of)
فری
۱۹:۱۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
مشحون بسکتبالو نابود کرد.با پول فدراسیون لوازم ورزشی از امریکا وارد میکرد.
Iran (Islamic Republic of)
فری
۱۹:۱۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
مشحون و بچه هاش والیبالو خوردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
من سال اول دبیرستان با جابر همکلاسی بودم هیچوقت روز اولی را که دیدمش فراموش نمیکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
حالا اگه مثل حدادی ناز می کرد منتش رو می کشیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
به عنوان یک ایرانی چندین بار از جابر یاد کرده ام و این جمله

که در دیدار جابر سرشان را به بالا گرفتند و به او گفتند پسرم قدت تو چند سانت است را کاملاً به خاطر دارم.

پس آقا جابر ملت شما را فراموش نمی کنند این مسئولان کم لطف فدراسیون اصفهان هستند که فراموشکارند. خداوند پشت و پناه تمام جوان مملکتمان باشد .
Iran (Islamic Republic of)
وحید امینی
۱۳:۲۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
ناراحت نباش پسر مهم اینه که تو همیشه برای ما قهرمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
باید بحال این فدراسیون تأسف خورد،خدا می‌دونه با اینکه خیلی بسکتبالی نیستم اما چند وقتی میشه برام سوال بود که این آدم کجاست؟چرا خبری ازش نیست الان دیدم این مشکل رو داره حالم گرفته شد،ما بازی های خوب شما رو فراموش نمی‌کنیم و یادمون نمیره بارها ما رو خوشحال کردی،مگه ما چند نفر به قد و قواره این آقا توی بسکتبال داریم که فدراسیون خیلی راحت فراموشش کرده؟کم بازیکنی بوده؟
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۲:۴۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۲۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
تو ورزش پولهایی وحشتناک جابجا میشه .
Iran (Islamic Republic of)
fateme
۱۱:۴۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
دمت گرم تو یه قهرمانی .از بنده های خدا بیشتر ازاین هم انتظار نمیره.دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
حامد حاجیان
۱۱:۰۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
جابر روزبهانی دمت گرم داداش.دوستت داریم.
آخرین اخبار